Header Ads

ads header

Flash News

Video intim: Bukan dibuat pihak UMNO - Khairuddin



KUALA LUMPUR: Plot agenda video intim yang didakwa mengandungi aksi seks luar tabii mirip seorang Menteri Kabinet bukan dilakukan pihak UMNO namun dari kalangan Pakatan Harapan (PH) sendiri.

Penyelaras Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan mendakwa, ia dirancang secara teliti dan berterusan semata-mata untuk mematikan terus karier politik seorang Menteri Kabinet yang sedang berada di tahap terbaik kini.

"Ini bukan kerja orang luar tetapi perbuatan jijik dari dalaman. Kalangan jijik dan jahat ini cuba merancang pukulan maut terhadap Menteri Kabinet berkenaan.

"Saya yakin puak ini akan menemui jalan buntu. Tetapi, dalam masa yang sama Menteri Kabinet berkenaan perlu terus berhati-hati kerana pihak ini akan terus memberi tekanan kerana mereka tidak akan hilang atau rugi apa-apa.

"Menteri Kabinet berkenaan harus terus fokus bekerja demi untuk rakyat serta negara tanpa melayani tindakan jahat serta komplot itu. Lihat saja serangan yang dilakukan kononnya ada pembayaran melalui akaun sebuah bank yang sudah disahkan palsu oleh pihak institusi kewangan tersebut," katanya dalam satu kenyataan di sini, pada Khamis.




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Apa nak jadi dengan Menteri dan Timbalan Menteri kerajaan PH sekarang ini? Pelbagai skandal, masalah rasuah, salah guna kuasa, sijil/diploma/ijazah palsu dll. Mahathir memang tidak teliti melantik kaninetnya.

    BalasPadam