Header Ads

ads header

Flash News

Cerita perilaku pimpinan DAP


TERJEMAHAN MENGIKUT TEKS ASAL :

Pembantu rumah yang dirogol oleh ADUN Yong Choo Kiong hanya baru berusia 23 tahun, tetapi dikatakan oleh penyokongnya adalah seorang “ah soh” berusia 50 tahun.

(Nota : Ah soh atau Ah Sau selalunya merujuk kepada wanita pertengahan tahun).

Mengikut kejadian ceritanya pembantu rumah itu baru saja berkhidmat di rumahnya kira-kira dua minggu. Dalam usia yang begitu muda telah datang ke Malaysia untuk berkerja bagi meringankan beban keluarga. Ketika pembantu rumah sedang membersihkan bilik anaknya, dia telah memeluk pembantu rumah itu dari belakang dan tidak melepaskannya. Dengan ratus menekan pembantu rumah lalu merogolnya di ranjang.

Setelah pembantu rumah memuaskan nafsu (ADUN), dia dengan hati yang penuh luluh telah pergi ke balai polis untuk membuat laporan. Pihak polis segera datang ke rumah membuat penyiasatan. Di atas cadar didapati kesan air mani dan terus membawanya ke balai polis.

Ketika ini pelaku menggunakan kuasa sedaya-upaya untuk menutup kes ini. Sekarang pembantu rumah bukan sahaja menerima kecederaan anggota badan bahkan mentalnya sekali. Ia juga berdepan dengan cercaan.

Sebenarnya dia sebelum ini dah ada satu kes iaitu menggunakan kekerasan terhadap seorang pelajar wanita dari Negeri China. Bagaimanapun ia berakhir dengan tutup kes.

Hannah Yeoh dan Yeo Bee Yin yang menjadi pelindung hak-hak wanita boleh tak keluar dan bercakap barang sepatah dua, sekarang kamu telah menyorok di mana ?

Terjemahan : Megat Mohd Hisemudin Megat Kasim







Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan