Header Ads

ads header

Flash News

Kes video seks dengan murid darjah 6, netizen kumpul di luar rumah suspek


Susulan tular video memaparkan seorang lelaki melakukan amang seksual terhadap seorang kanak-kanak perempuan India berumur 12 tahun, beberapa netizen yang marah berkumpul di luar rumah suspek di Seremban, Negeri Sembilan.

Video yang tersebar di aplikasi WhatsApp menunjukkan sekumpulan orang berkumpul di luar rumah pemandu lori tersebut.

Kedengaran salah seorang yang berkumpul bercakap dalam bahasa Tamil: "Kami sedang berada di rumahnya. Tiada sesiapa di dalam. Nampaknya dia sudah lari."

Dalam pada itu, terdapat satu lagi video memaparkan sebuah kereta terbakar di luar sebuah rumah yang dikatakan diduduki suspek atau salah seorang anaknya.

Bagaimanapun, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (CID) Polis Negeri Sembilan Wan Rukman Wan Hassan memaklumkan video berkenaan tidak berkaitan dengan kejadian tersebut.

"Tidak keretanya tidak dibakar. Kalau ada yang kata keretanya dibakar, saya minta mereka tampil hadapan untuk membuat laporan," katanya pada sidang akhbar hari ini.

Wan Rukman turut menasihatkan orang ramai supaya menghormati undang-undang dan tidak menganggu keluarga suspek.

Suspek berusia 65 tahun telah ditangkap dan ditahan reman sehingga 15 Julai. Sementara itu gambar suspek bersama isteri dan tiga anaknya juga tersebar di media sosial.

Menurut Wan Rukman, ibu mangsa membuat laporan polis semalam selepas menyedari mengenai klip video yang memaparkan suspek dan anaknya, seorang murid darjah enam sekolah rendah.

"Rampasan telah dibuat sebuah kereta jenis Proton Waja dan dua buah telefon bimbit milik suspek dipercayai mengandungi video berhubung perbuatan kelucahan melampau ke atas mangsa.

"Suspek membawa kanak-kanak perempuan itu tiga kali pada bulan lalu. Kami masih menyiasat sekiranya dia memaksa kanak-kanak perempuan itu untuk melakukan perbuatan yang sama pada dua waktu terdahulu," katanya lagi.

Malaysiakini difahamkan mangsa yang berusia 12 tahun itu tinggal di kawasan perumahan yang sama dnegan suspek.

Dipercayai suspek merakam sendiri klip berkenaan di bahagian belakang keretanya.

Sementara itu, Wan Rukman yang mendedahkan 17 laporan polis telah dibuat mengenai kejadian itu berkata kes tersebut disiasat di bawah Seksyen 14 (a) dan Seksyen 10 Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017.


MR :  Yang kena tuduh tak perlu letak jawatan sebagai pemandu lori, video itu akan disiasat ketulenannya. Proses nak sahkan video kena makan masa berbulan-bulan... lagi pun Mahathir nak ok aje..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan