Header Ads

ads header

Flash News

Hari ini ada beberapa berita penting...



1. Najib kata "tak tahu" 46 kali dalam kenyataan mahkamah 243 muka surat panjangnya yang menrangkumi ulasan untuk tempoh 9 tahun serta melibatkan berpuluh-puluh individu lain.

2. Najib beli jam tangan mahal untuk isteri (walaupun gaji Guan Eng adalah RM86,400 sebulan atau RM1.09 juta setahun dan Kementerian Kewangan Arab Saudi dan putera Arab disahkan dalam Mahkamah pernah bayar RM642 juta ke dalam akaun saya.)

3. Bank dunia turunkan unjuran pertumbuhan ekonomi Malaysia untuk tahun 2020 sekali lagi.

4. Aliran keluar dana asing telah mencecah RM10 bilion setakat tahun 2019 ini (setelah RM13 bilion dana asing keluar tahun lepas).

dan akhirnya..

5. Petronas jual pegangan mereka dalam Petronas Gas Bhd, Petronas Dagangan Bhd dan MISC Bhd dengan nilai RM6 bilion.

Alasan yang diberi untuk jual ialah Petronas perlukan wang walaupun kerajaan BN dahulu meninggalkan rizab tunai sebanyak RM173 bilion dalam PETRONAS semasa PRU14.

PETRONAS raih RM6 bilion jual pegangan anak syarikat
https://www.bharian.com.my/…/petronas-raih-rm6-bilion-jual-…

Setelah menjarah RM82 bilion dari Petronas sehingga penarafannya diturunkan pada bulan Jun lalu, menjual berpuluh bilion aset milik Khazanah, GLC dan Kementerian Kewangan, kini pulang kepada giliran Petronas sekali lagi untuk menjual aset.

#PenjualanBelumSelesai

NAJIB RAZAK






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    BalasPadam