Header Ads

Header ADS

Betul ke kerajaan tak ada duit seperti digemburkan oleh PH?


PH semasa jadi pemerintah, siang malam pagi petang teriak kerajaan takde duit sebab kena samun dengan Najib dan 1MDB. Pelbagai bantuan yang rakyat dapat semasa era Najib/BN sama ada dmansuhkan atau dipotong.
 
Masa tu mulalah ungkapan jangan jadi pemalas dan mengharapkan bantuan dari kerajaan sahaja. Bantulah kerajaan untuk mengurangkan bebanan hutang kononnya.
 
Peliknya, tak sampai sebulan jadi pembangkang, tetiba cergas pula desak kerajaan PN berikan pelbagai bentuk bantuan sampai syorkan agar kerajaan gunakan wang rizab negara. Jangan kedekut kata PH.
 
Ini betul-betul mangkuk ayun tulen pekat punya perangai. Saya ULANG!!!
 

MR :  Mereka sengaja nak tunjuk Najib rompak duit negara... Mereka kencing rakyat


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


16 ulasan:

  1. Sebenarnya mereka yg rompak duit kerajaan, ya la lantik orng2 depa pegang jawatan kerajaan, tapi apa pOn tk buat, mentekedarah gaji buta betUi, ada ka patut straw nk diganti bgn batang serai, mnteri otak biul

    BalasPadam
  2. Rakyat bukan bodoh.
    Bila ph ambil alih.
    Berpuluh kes rasuah & penyelewengan pemimpin pas umno yg dibicarakan kat mahkamah.

    Bila kerajaan pengkhianat nasional ini ambil alih....
    Cakap jee.
    Kata nak siasat TH.. mana?

    Oh yee stay at home.

    #asalbukanmuhyidin

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabau lah..akan di siasat..gelojoh sangat..kita jangan jadi kerajaan 22 bulan..benda ni kita jangan macam jadi kerajaan yg kuat kencing tu..sabaulah..jangan kau yg pulak jadi macam cacing kepanasan..jadilah orang yg berfikiran waras dan berilmu..macam tan seri mahyudin..mahadir dengan anuar dan puak pkr begaduh pasal nak jadi peedana menteri dengan tak di sangka tan seri mahyudin lak yang jadi..kita ni jangan gelojoh macam pakatan harapan..itu nak ini nak buat..akhirnya jadilah seperti anjing dengan bayang2 ..kan dah rugi..lepastu meroyan..kita ni perlu ade sifat sabar..nanti nanti lah..si mahyudin tu bukannya bodoh..dia lagi cerdik dari puak pakatan harapan tau..dia akan siasat jugak tentang ape yang di perkatakan hal tabung haji tu..kan negara kita ni dok pasal covid 19 ni..sabau lah ..macam2 si mahyudin tu nak buat..

      #### saya sokong mahyudin..####

      Padam
    2. #### saya sokong perikatan nasional umno pas dan barisan nasional..######👍

      Padam
  3. Apa tu ph ,puii la ph,haram nak tenggo muka kau,

    BalasPadam
  4. Ya kemingkinan besar negara tiada mempunyai uang yg mencukupi ini

    BalasPadam
  5. Dia kata tak ada duit sedgkan masa pemerintah bn semua rakyat minta apa yg tak dpt .Bila ph pwri tah kata duit tak ada perompk pencuri penyamun tapi kerana perompk pencuri penyamun sampai rakyat bahagia ph sendiri janji nak bg itu ini sebab tau bn kaya tapi bila dah jadi pemimpin satu benda tak jln nak bg brim bukan tambah mangkin kurang berhentikan pekerja keraj kontrac ng terbiar ada tak proj baru buat tak ada kan malah semua project 90% di batalkan kerana konon rugi hutg keraj berbilion apa yg tak dijual harta kerj semasa pemerintah bn klau bolih semua di lelong dgn cina termasuk th dahlah deviden rendah dlm sejarah berbg tomahan kerajaan pencuri pen yamun mcm mcm tuduh sidg parlimen naik jelak te gok lge kutuk kata najib bn mufliskan kerajan sekeg terpaksa tanggung hutg ....tak padai cari duit tu senang kata najib pencuri penyamun
    Ambank sampai dedahkan akaun najib jholow masuk duit
    Logic tak masukkn duit berbilion dlm akaun najib siapa bolih dedahkan akun custumer pd org tanpa dpt izin
    Logic ada perkara yg diracg....tak akan bg sesuatu yg besar tanpa sebab
    Tujuan nak jTuhkan najib dgn cara mudah masukkan duit kemudian gunakan duit jatuhkan balik kan itu perancgan tersusun olih pigak bukan seorg tapi gerombolan pengkhianat menjatuhkan bn
    Namun kerana niat jahat perancgan gagal bukan ph memerintah 1 penggal tapi 21 bln aje
    Kasihan ....alhamdulilah pm baru naik berlaku covid 19 klaulah ph nasih pegang bolihkah menangani masaalah ini. Tak sampai 1 minggu peggang berbg rangsangan ekonomi tambah wabak covid 19 tunjukkan pm adalah tepat di pilih dpt melaksanakan rangsangan ekonomi membantu rakyat langsong tak sebuk poltik .kasihan wallet 30 ringgit tak tercapai sst akan lenyap
    Ng akan kembali aman dan kewangan ng kembali pulih kerana ment semua berkaliber berpengalaman .Rakyat akan terus 100% sokong pm yv berjuang membantu rakyat dlm kesusahan bukan politik tak habis habis . ...
    Sedarlah ph jau tak akan naik kembali percayalah.Rakyat memerhati terutama islam teramat terkesan semasa ph menerajui ng

    BalasPadam
  6. Sudah sudahlah buat ulasan bodoh dengan komen bodoh pentaksub politik taik semua parti politik 2x5 yg sokong najib pun bodoh juga.saya lebih suka kalau agung dan tentera kawal ketika ini mungkin lebih bagui

    BalasPadam
  7. Ph yang mahathir sayang rupa nya mahathir jadi payung buat penipuan pada rakyat semua duit yang hilang telah dikongsi oleh mahathir dan ph tu yang mahathir suka dengan ph aku dan cakap jangan politik menipu rakyat bersara kah mahadir dari politik sebelum covid 19 hinggap pada kamu di sebab kamu mahadir seorang penipu

    BalasPadam
  8. Ph hancing 22 bulan kncing rakyat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu ph memg kaki kencing..kalole ph yg jga masa covid19 x taule ape nk jdi ngan rakyat..lagi lagi LGE yg jaga ekonomi..alasan utang bnyak aje..

      Padam
  9. Kong kali Kong sbr semua BG selesai kes convin lu

    BalasPadam
  10. Arif Muluk salah seorang ejen "KUNYIT".. Di mana2 pun BELIAU ada..

    BalasPadam
  11. Yang jelasnya PH kuat kencing dan hancing 😛🐷😜😝😜

    BalasPadam
  12. paling pnting pmerintahan didominasi bumiputra..paling penting NYAHkan DAP lahanat ni..baik brmuka2 yg akhirnye matlamat nk jahanamkan bumiputra dan islam..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.