Header Ads

Header ADS

Kebodohan Cybertropper PH "SUARA RAKYAT"


Hari ini terbaca satu poster syang dikeluarkan oleh cybertropper PH "Suara Rakyat". Kononnya kerajaan ini bukan pilihan rakyat kini disebar oleh group-group PH.

TS Muhyiddin menyebut "Kerajaan mungkin bukan pilihan anda tetapi ambil berat tentang anda"

Tapi memang kerja PH memang suka putar belit.
Suka fitnah
Suka serang peribadi.
Itu memang kerja mereka.

Apa yang sebenarnya mudah difahami kalau puak ini ada BM yang baik, walaupun bukan pilihan anda (maksud ditujukan kepada geng PH kerana tak undi dan sokong kerajaan ini) tapi kerajan PN masih bantu anda (geng PH)

Itu bangangnya macai PH bahasa sendiri pun tak faham
Muhyiddin sebut dalam BI pun mereka tak faham










Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Takdenye konon2. memang PN kerajaan pintu belakang. Itu fakta. Itu hakikat. Tapi aku sokong PN dah buat keje die. mane2 kerajaan pun akan buat benda yg sama tak kiralah PH atau PN yg memerintah. Pembangkang plak jgn tak buat keje. Check n balance. Barulah result yg keluar nanti adalah yg terbaik utk rakyat.. rakyat menilai.. tak semestinya idea yg baik tu dtg dari kerajaan je. idea PH pun diperlukan. sama2 kita hadapi krisis ini. kerajaan, pembangkang dan rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kerajaan sekarang pintu belakang, kepala mu letak di jubok lah..bodoh punya macai..habis tu rak guna lah ada perlembagaan dan undang2. Ikut kepala hang memang hancoq lah negara.

      Padam
    2. Kalau macam tu kepala hang masuk terus dalam jubo.. tinggal situ terus.. tak payahlah keluaq lagi..

      Padam
    3. Hahaha@tanpanama@7.38.. hang punya komen macam langit dgn bumi dgn komen asal. takdak hujah langsung. Nampak sgt tadika pun hang tak lepaih.. tak pun hang ada kad OKU. buat malu orang kedah..

      Padam
  2. Mu letak jawatan,mu bubar sema jawatan kabinet,mu pakat bekekah nak jadi PM, pagi sokong,petang tak sokong, malam u turn.pagi esok setuju balik. Tu lah bodoh puak-puak PH. Pahtu bila Agong panggil tanya semua setuju MY jd PM, mu sibuk kata pintu belakang. Bodoh terus bodoh.Banyak makan dedak DAP la tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dalam sistem demokrasi kerajaan pintu depan adalah mereka yg memenangi majoriti dalam pilihan raya. Itu kata kunci. Jika berlaku perubahan kerajaan selepas itu dan tanpa melalui pilihanraya maka ia akan tetap dipanggil kerajaan pintu belakang walaupun agong memperkenankan. Kerajaan pintu belakang tu membawa maksud kerajaan yg terbentuk bukan melalui kemenangan pilihanraya. Ni bukan nak kutuk kerajaan PN tapi hakikatnya sistem demokrasi memang aturannya begitu. Bagi aku takde masalah pun kalau nak panggil kerajaan pintu mane pun. Janji kerajaan tu mengambil berat hal rakyat.

      Padam
    2. Mungkin betul kalau PM7 tak letak jawatan. Kalau dah letak jawatan. Semua kabinet gugur. Mananya pintu depan rumah tu. Rumah pun dah hancurkan. So, YDPA lah yg bina semula rumah baru. Tapi dia bina bukan dgn PRU. Kalau buat PRU tak tahu apa cerita skrg. Kan kan..

      Padam
  3. Allah maha kuasa lg mengetahui...cuba
    Kita semua fikirkan...satu keajaiban..
    Kenapa Allah memilih Ts Mohyiddin jadi
    Pm sebelum covid sampai kekemuncaknya.
    Jika mahadir dan guan eng pada situasi
    Sekarang apa akan jadi pada rakyat.
    Allah maha mengetahui..seorang penipu dan dajal(G Eng) telah nyata menipu rakyat kononnya negara banyak hutang..
    Minta wang rakyat nk byr hutang..apa hukuman patut diambil pada 2 penipu ini.Terima kasih pm kerana mu kami berasa lega dan kami bersyukur kpd Allah kerana pm tiba tepat pada masanya. Berbakti lah pada rakyat dan pm pegang lah amanah rakyat agar rakyat sentiasa bahagia dibawah pimpinan mu.semoga terhindar dari orang2 talam empat muka.Pm adalah pemimpin yg kami banggakan..semoga Allah permudahkan urusan pm dimasa2akan datang..AMIN YARABBAL ALAMIN..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.