Header Ads

ads header

Flash News

Latheefa enggan menjawab sehingga TS Shafee bengang


Semalam masa sesi soal balas, TS Shafee ada menyebut yang beliau sebenarnya sudah ada jawapan kepada soalan soalan yang beliau ajukan tetapi beliau mahu jawapan dari Latheefa Koya sendiri.

Contohnya seperti proses atau protokol sebelum pintasan telefon dibuat, apakah kaedah yang digunakan dan sebagainya. Maklumat itu diperoleh dari temubual TS Shafee bersama beberapa pegawai intel di SPRM.

Tujuan beliau menanyakan sendiri kepada Latheefa supaya beliau tidak perlu memanggil saksi lain sekiranya Latheefa menjawab dengan jujur.

Tapi Latheefa enggan menjawab sehingga TS Shafee bengang.

Ketika soal balas berkaitan dana RM 4 billion yang dibekukan di Switzerland, Latheefa tetap enggan menjawab dengan alasan ia masih dalam siasatan SPRM.

TS Shafee seterusnya berkata,

“Pihak pendakwaan beriya iya kata duit 4 billion tersebut hilang disini dan disana, tetapi awak pula kata tak boleh dedah sebab masih dalam siasatan. Cukuplah, saya sudah selesai dengan saksi ini.”

Mahkamah disambung pagi ini dengan bekas Ketua Setiausaha Sulit DS Najib Razak, TS Shukry Mohd Salleh dipanggil sebagai saksi.

RFL
#SRC
Kredit Rf Lias


MR :  Nampaknya yang menuduh tidak ada banyak maklumat


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan