Header Ads

ads header

Flash News

PM mesti Melayu dan Islam kata Hadi (Video)


Politik Melayu Islam wajib diperkasakan, seiring kedudukannya selaku teras kepada negara bermasyarakat majmuk dan menjadi tonggak pimpinan negara.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, berkata Melayu perlu diakui sebagai kaum dominan, manakala Islam bersikap adil terhadap semua.

Justeru, tegasnya, adalah tidak beradab atau berakhlak apabila timbul kenyataan dalam kalangan bukan Islam yang mempertikaikan hak istimewa Islam, Melayu dan peribumi.



“Paling tidak berakhlak ialah apabila ada yang mengeluarkan kenyataan biadab terhadap Islam serta mengancam usaha menyatukan umat Islam dan Bumiputera.

“Ia dilakukan secara melampau sehingga perpaduan orang Melayu Islam dan Bumiputera dianggap musuh yang ditentang kerana menjadi ancaman kepada kaum lain.


MR :  Mesti Melayu Islam itu syarat untuk kekuatan Malaysia


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Puak kafir terutamanya parti kafir harbi DA-Pigs dan khadam liberalnya telah menghina Perlembagaan Persekutuan dan kontrak sosial dengan menafikan hak agama Islam dan hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu.

    BalasPadam
  2. RBA ternakan DA-Pigs dan barua ternakan Pee H meroyan histeria gila babi sejak KERAjaan Pee H jatuh terguling baham tanah dan hilang kuasa sebaik sahaja Atuk Kerala meletakkan jawatannya.

    Inilah akibatnya apabila Pee H pimpinan parti kafir harbi DA-Pigs memenangi PRU dengan taktik sangat kotor seperti kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu, pembohongan, fitnah dan u-turn.

    Sebaik sahaja Pee H berkuasa, DA-Pigs dan khadam liberalnya menghina Perlembagaan Persekutuan dan kontrak sosial dengan menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam terutamanya hak kaum Melayu.

    Bahkan aset dan wang umat Islam dalam tabung umat Islam juga disamun oleh pemimpin kafir harbi DA-Pigs dan barua pandapnya dan dijual murah kepada towkay china menunjukkan wujud kerjasama antara DA-Pigs dan kroninya.

    Pee H pernah berjanji akan menubuhkan suruhanjaya diraja untuk menyiasat tabung umat Islam tetapi janji ini ke laut kerana Pee H takut salah laku Pee H sendiri akan terbongkar.

    Ini jelas membuktikan DA-Pigs sedang melaksanakan program rasis Msian Msia untuk menghapuskan hak agama Islam Dan hak umat Islam. Sikap rasis DA-Pigs ini semakin jelas apabila DA-Pigs Dan khadam liberal menyokong ICERD, Statue of Rome dll.

    KERAjaan Pee H juga telah mengkhianati rakyat dengan membenarkan rakyat China Komunis bebas memasuki negara ini menyebabkan virus Covid-19 merebak ke negara ini menyebabkan rakyat Msia hidup menderita.

    Alhamdulillah KERAjaan PH telah tumbang baham tanah kerana kejahatan dan kezaliman Pee H sendiri kerana rakyat melalui ahli parlimen mereka sendiri menubuhkan kerajaan PN untuk melindungi rakyat dan negara Dari kerakusan nafsu serakah Pee H dan DA-Pigs.

    Pee H Dan DA-Pigs merancang tetapi Allah Maha Bijaksana menggagalkan rancangan jahat mereka.

    BalasPadam