Header Ads

ads header

Flash News

Sholat Jum'at di Cina Menjadi 5 Juta lautan manusia



SHOLAT JUM'ATAN DI  CHINA menjadi LAUTAN MANUSIA. Membuat Merinding Hati kita semua. Lebih 2 juta Orang komunis China masuk Islam. Karena Orang Islam di Wuhan tidak Satupun yang kena VIRUS CORONA. Mereka TAKJUB dengan Orang Islam. Akhirnya atas izin Allah SWT mereka Masuk Islam.  Subhanallah, kita harus bangga menjadi umat Islam dan in syaa Alloh termasuk kedalam golongan nabi Muhammad yang sholeh dan sholehah, aamiin.

MR :  Allahuakahbar!!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Cuba korang google "Solat AidulFitri Di China"
    Aku tak nak komen apa-apa lebih.
    Korang nilai sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul lahh...apa ni video lama...๐Ÿคฆ๐Ÿคฆ๐Ÿคฆ

      Padam
  2. Jangan cedok dari video lain atau acara lain dan mendakwa acara yang lain pula... Sila betulkan segera.

    BalasPadam
  3. Ini shalat idul Fitri di China. di publikasikan tahun 2018 yg lalu

    BalasPadam
  4. Betul la solat aidilfitri apa masaalah nya cuma video tu dia potong dipendekkan tapi persoalan kenapa di edit kan solat tu al fatihah dijadikan separuh dan disatukan dengan surah al'ala ni lah yg edit kan video cuba nak mengelirukan islam dimata duรฑia

    BalasPadam