Header Ads

Header ADS

PH ni hipokrit


Sebelum PRU14, DAP Kata Tiada Keperluan Untuk Duta Khas Kepada Negara-negara Lain.

Lalu, PH janji tidak akan ada lantikan politik jika mereka menang PRU14.

Selepas PRU14, PM7 pun umum tiada lagi orang politik akan dilantik sebagai duta.

Tapi, cerita pengerusi Tan Kok Wai dilantik sebagai duta khas untuk China terbongkar.

Lalu, Tan Kok Wai terpaksa mengaku: “Ya, saya memang Duta khas ke China”

Lepas itu, DAP pertahankan lantikan pengerusi mereka sebagai Duta Khas.

Diikuti oleh Tan Kok Wai melantik Superman Hew Kuan Yau sebagai CEO Malaysia-China business Council.

Namun, Superman Hew terpaksa meletak jawatan akhir tahun lepas apabila dia terbabit dengan skandal komik propaganda yang dituduh oleh kerajaan PH sendiri sebagai berunsur komunisme selepas komik tersebut diedarkan secara percuma kepada semua sekolah-sekolah di Malaysia secara percuma.

Selepas Gagalkrasi PH tumbang,…




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. memang lawak anatarabangsa ni....

    BalasPadam
  2. Cina DAP tipu Melayu. Melayu PH pun percaya. Nak kata bodoh pun tak padan. Sampai sekarang pun masih percaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hapus kan komunis yg menyambut hari ulang tahun mereka

      Padam
  3. Penyokong melayu dlm PH memang bodoh,otak dia penuh dengan air kencing tu sebab bebal x tahu fikir yang mana fakta dan yang mana auta....

    BalasPadam
  4. Zaman fitnah diakhir zaman ini.buat perkara mungkar akan cepat dpt balasan..dari itu buatlah hanya perkara yg baik sahaja...tinggalkan semua perkara yg buruk dan keji...

    BalasPadam
  5. Syukur sejak PH jatuh...baru rasa aman negara Malaysia ni. Tiada lagi ucapan2 rasis yg melibatkan perkauman terutama yg melibatkan perasaan org Melayu Islam.Raja2
    Melayu pun aman duduk bersemayam di singgahsana. Bangsa yg sombong tak sedar diri tu pun dah senyap sikit mulutnya. Tak dapat bayangkan kalau lah mereka masih memerintah terutama di waktu PKP ni....tak taulah apa jadi dgn orang Melayu yg terkesan dgn PKP ni... Terima kasih kepada ayahanda TSMY.... syukur amat2 sangat pada Allah yg mengembalikan semula pemerintahan negara ini kepada bangsa Melayu. 62 tahun bangsa Melayu memerintah...semua rakyat hidup aman damai...semua bangsa dan kaum saling hormat menghormati.

    BalasPadam
  6. kenapa komunis cina ni bolehsambut ulang tahun lagiteringat nenek moyang kita mati sebab dia pertahanan tanah air, apakah ada yg berselindung atau Malaysia terlampau lembut sangat, patutnya dihapuskan komunis ni bukan simpan

    BalasPadam
  7. PH ni parti x baik utk rakyat Malaysia cuma utk kaum Cina sahaja

    BalasPadam
  8. PH parti haghu bighu..elok la jatuh pun ,alhamdulillah..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.