Header Ads

Header ADS

2 kali kena sembelih, nak kena sembelih lagi


Ada isu bahawa Mahathir akan membuat satu lagi gabungan yang akan menjadi kuasa ketiga dalam persediaan PRU-15. Mahathir sedang melobi AMANAH dan DAP dalam pembentukan gabungan ini tanpa Anwar. Amanah kalau anda baca penulisan daripada Dr Mazlan Ali lebih cenderung kepada gabungan ini.

DAP masih belum membuat keputusan kerana DAP masih mempunyai hubungan kuat dengan Anwar/PKR.

Sikap politik Mahathir dalam gabungan baharu ini membuatkan Anwar kemurungan (ayat selalu disebut oleh Raggie Jessy Rithaudeen) dan mula nak jalin hubungan dengan Mahathir semula.

Yang jadi mangsa dalam politik sembelih menyembelih ini ialah rakyat dan macai PH. Kesian kerana jadi ahli ta'asud tak ada akal nak fikir masih menjadi pengikut setia atas kebodohan permainan politik demi nak jaga kroni dan perut masing-masing.

Gambar di atas menunjukkan ada yang akan 'disembelih' sekali lagi. Atok senyum aje dalam hati 'tak serik ya'

NASIR RAMLEE


MR :  Bos ni dimana?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Oklah tu utk menyerah leher Kali ketiga.. pertama sembelih "korban".
    Kedua tu sbb sembelih "aqiqah"
    Sempena raya PKPB 20 sembelih "fitrah" namanya... Ok ke abam non??

    BalasPadam
  2. Game over.Tak perlu lagi kita besar2kan cerita dua atuk warga emas ini.Zaman kejatuhan dan mereput sudahpun sedang berjalan.Hakikat yang belum disedari dan sentiasa dinafikan.Saya penyokong tegar PH masa lalu rasa sudah meluat dengan kebodohan yang direkayasa oleh dua atuk tua ini.Malaysia perlu bergerak ke hadapan, bukan lagi terhenti kepada manusia rakus kuasa seperti tak bertebing ini.Selain dua mahkluk ini, orang lainpun boleh meneraju kerajaan Malaysia.Boleh masuk list muzium dan dan senaraikan ukiran nama di dinding dalam muzium.Padamkan mimpi warga emas itu melainkan kita sanggup bazirkan masa ikut jadi bodoh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dengan ulasan saudara... Yang saya nampak dua mamat ni menuju su ul khotimah dalam karier politik mereka
      .Rakyat juga semakin bosan dengan game yang sama dan negara akan lebih makmur tanpa pembohong

      Padam
  3. Bila Kerajaan dah stabil dan situasi COVID-19 makin terkawal..Atoq tetiba muncul kembali nak meminta hak-hak kononya kerana rakyat. Masa Rakyat tengah susah Atoq duk sibuk pikir kan anjakan ekonomi untuk Kroni-Kroni dia aje..Time Susah Atoq dan kuncunya buat Hal..bila dah semua agak terkawal..datang nak menjahanamkan apa yang rakyat dapat sekarang ke? Nak ambil balik semua bantuan kepada rakyat dan bagi kepada kroni-kroni Puaka Madey ke..

    Kalau rakyat Malaysia masih tak faham lagi dan Mahu bersekongkol dengan PUAKA2 MADEY tak tahu nak kata macam mana.. ALLAH dah tarik Nikmat semasa PH memerintah..ALLAH bagi balik NIKMAT selepas PH jatuh..ni nak Mintak ALLAH tarik Balik NIKMAT yang di beri semula ke? PIKIR-PIKIR dan RENUNG-RENUNGKAN LAH. Esok Orang lain Yang bersama KRONI-KRONI MADEY dapat NIKMAT..rakyat Malaysia dan Orang Melayu Islam Malaysia dapat siksa AZAB dari MADEY DAN SEKUTUNYA.

    BalasPadam
  4. Pemimpin liberal mata satu adalah seperti ayam daging yang diberi makan dedak cap roket sehingga gemuk oleh gian end. Bila ayam sudah gemuk, Atuk Kerala sembelih ayam itu untuk menjadi lauk. Ayam itu lupa atuk adalah seekor musang yang licik.

    Ha ha ha ha ha ha

    BalasPadam
  5. Kalau Tun M jadi pengerusi PH habislah Anwar. Tapi aku tak kesah , sbb dua dua tu akan ditolak.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.