Header Ads

Header ADS

Anwar Mengkritik Pentadbiran Tun Mahathir Sebelum Ini Dalam Sidang Video terbaru


Dalam sidang video Anwar berkata Pakatan Harapan (PH) tidak akan mengulang kesilapan sama dalam memilih perdana menteri. (ini bermakna sebelum ini silap pilih Tun)

Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata PH akan memilih perdana menteri yang bersih, menunaikan janji dan menjalankan tanggungjawab. (makna Tun tak bersih, tak tunai janji dan tak amanah)

“Kami berbincang siapa calon perdana menteri kami tetapi apa yang penting tidak mengulangi kesilapan lepas.

“Ia membolehkan kami berpegang kepada orang yang menunaikan janji, tidak merosakkan kepercayaan, bersih, menolak rasuah, meninggikan maruah rakyat sebagaimana disebut dalam agenda reformasi,” katanya.


Jelas percakapan Anwar mengambarkan Tun Mahthir adalah rasuah dan tidak tunai janji.

Anwar mengambil kesempatan pemecatan Tun Mahathir untuk membunuh terus Tun Mahathir serta calonnya Mukhriz. Jika Tun di'mati'kan politiknya Anwar tidak perlu bersaing dengan sesiapa bagi jawatan PM.

Nasir Ramlee

MR :  Kalau Anwar boleh kalahkan Mahathir baru nampak bijak.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Kalau begitu elok bang non muhasabah diri juga. Jangan bersekongkol dengan musuh islam.

    BalasPadam
  2. Kesian Anwar Ibrahim ni...dah kena berak dgn Tun Atok 2 kali baru sifat bijak berfikir dia terbit...aduhhhh!! lambat siang ler lu ni Bang Non oiii...

    BalasPadam
  3. Tuduh orang pengkhianat, kamu lagi besar khianatan kamu. Bertungkus lumus rakyat kena seMbur dengan air kuning FRU, menanggung risiko kena buang kerja kerana berada di SOGO last last dia yang terhegeh puji lak Mahafiraun, sama le dengan Mat Sabu, Lim Kit Siang semua ni satu sen pun tak guna.

    BalasPadam
  4. Lain kali jangan nak gatal nak beri harta zakat kat non Muslim.
    Itu sebab org Melayu benci kat kau.

    BalasPadam
  5. Dh Mmg abg non hidup dia jd budak madey...madey bijak ambik kesempatan,ujud PKR untuk gulingkan madey,alih2 budak PKR jgk yg angkat madey jadi PM'..dulu siap guling2 dijalan raya suh madey turun... Inilah kerja gila org2 PKR.... Didikan anwar ibrahim..

    BalasPadam
  6. Kalau dilihat pada apa yang berlaku..kita kluster Bumi ni rasanya boleh berfikir dengan Waras..Madey boleh menipu dan berjaya menipu lebih 30 juta Rakyat Malaysia dengan mengatakan MANIFESTO bukan lah satu perjanjian..Seperti Kata Johari Abdul..JANJI TETAP JANJI..adakah JANJI MADEY KOTAKAN..?
    Oleh itu jika 30 juta lebih rakyat Malaysia boleh MADEY TIPU..setakat 2 ke 3 orang lagi bakal kena tipu dengan MADEY apalah sangat kan dengan nak di bandingkan dengan jutaan rakyat Malaysia yang telah ditipu oleh MADEY..

    MADEY tau jika dia jadi PM semula kedudukan hanya dibawah YDPA tiada orang lain dah..PM sahaja..yang lain tu di bawah PM..
    PM akan berkuasa kerana rakyat hanya memiliki kuasa hanya apabila tiba PRU..sebelum PRU maka MADEY la berkuasa ke atas RAKYAT..dia PM (BOSS)..oleh itu baik ADUN ke MP ke adalah tetap termasuk dalam kategori sebagai RAKYAT dan RAKYAT semua adalah di bawah PM..
    Maka rakyat kayangan (ADUN & MP) tetap tak ada kuasa nak membantah kekuasaan MADEY..dah nama pun RAKYAT kan..nak ubah kena la tunggu PRU..sementara nak tunggu tu RAKYAT kena la rasa SIKSAAN MADEY secara perlahan-lahan..
    Anwar yang berkeinginan nak jadi PM dan bakal TPM dari sabah tu fikir-fikirkan lah..apalah sangat untuk MADEY nak menipu bang non dan bakal tpm tu..petik jari je kata MADEY..30 juta lebih orang dalam negara ini MADEY boleh tipu..buat anda berdua macam makan kacang je le..tak sedap kacang tu MADEY ludah beserta kahaknya sekali.

    BalasPadam
  7. DSAI x kata,bakal PM PH adalah orang yg tinggi moralnya,sebab dialah calon PM tu.Ha a. ha

    BalasPadam
  8. mahathir dan anwar tergolong Ketua2 Munafik serta Pemfitnah Negara. WAJIB RAKYAT TENTANG....Rujuk tindak tanduk dan kenyataan mereka selama ini.

    BalasPadam
  9. Itu DAP kena letak tepi dulu...habaq kat Nuar...Kalau tak.. Nanti...jadi PM tepi lagi laaa... Tolak DAP !!! Nuar ok.. Tapi tak mau ada DAP sama dia... Ada Faham ??

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.