Header Ads

ads header

Flash News

Bank perlu bantu rakyat yang sedang dalam kesusahan


SHAH ALAM - Institusi kewangan dan perbankan di negara ini perlu melupuskan faedah pinjaman kepada peminjam bagi tempoh enam bulan moratorium sebagai tanda sokongan membantu rakyat Malaysia yang terkesan dengan pandemik koronavirus (Covid-19).

Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs), Adnan Mat berkata, langkah itu wajar dilaksanakan sebagai tanda kebersamaan insitusi kewangan di negara ini bagi meningkatkan semula kesejahteraan rakyat Malaysia.

“Institusi kewangan perlu sedar keuntungan yang diperoleh mereka sebelum ini adalah hasil daripada sokongan rakyat yang bersama-sama terlibat dalam pembangunan ekonomi negara melalui pinjaman dan perbelanjaan dilakukan.

"Rakyat kini sedang berhadapan masalah ekonomi yang sangat getir dengan ada yang terpaksa dipotong gaji, diberikan cuti tanpa gaji serta kehilangan pekerjaan.

"Ketika rakyat berada dalam kesempitan, institusi kewangan perlu bersama mendengar denyut nadi rakyat dengan mengecualikan pembayaran faedah dan keuntungan daripada pinjaman,” katanya dalam satu kenyataan semalam.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Sekiranya bank anda mengatakan tidak kepada anda untuk mendapatkan pinjaman, ada tempat yang sah di mana anda boleh mendapatkan pinjaman asal. Saya ingin mendapatkan pinjaman institusi yang saya dapati secara dalam talian untuk semua saudara dan saudari Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah yang diinginkan dengan cepat. Saya mendapat pinjaman sebanyak Rp.700.000.000. dari ibu KARINA ROLAND LOAN SYARIKAT yang biasa saya ubah suai hospital dan untuk melengkapkan perniagaan saya. Saya mendapat pinjaman dari mereka beberapa bulan yang lalu. Saya meminjam dari mereka kerana terdapat banyak syarikat pinjaman palsu dalam talian. Saya juga memperkenalkan saudara saya yang juga mendapat pinjaman sebanyak Rp. 500,000,000 SYARIKAT PINJAMAN KARINA ROLAND. Sebelum saya menghubungi mereka untuk mendapatkan pinjaman, saya juga banyak membuat kajian mengenai mereka dan mendapati mereka benar-benar sahih. Mereka tidak seperti syarikat pinjaman barat yang palsu. Oleh itu, saya meminta pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka memberikan pinjaman sesuai dengan hukum dan peraturan Islam. Tidak Perlu Jaminan. Tidak ada kos tersembunyi. Mereka memberikan proses yang cepat dan sederhana. Tetapi anda mesti dapat menyetujuinya. dan Anda juga mesti membayar balik pinjaman mereka pada waktunya. Saya ingin meminta semua muslim sejati dan tidak ada muslim untuk menghubungi karina ibu yang baik melalui e-mel atau whatsapp: +15857083478 (karinarolandloancompany@gmail.com) anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan nasihat juga melalui e-mel (nurraysadiena@gmail.com)

    BalasPadam