Header Ads

Header ADS

Patutlah ada pemandu mabuk, Tokey Arak sedang melobi nak jadi PM rupanya



Anwar dedah duit rakyat 2.9 billion keluarga Mahathir


MR :  Tokey arak, rompak duai 2 billion


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


15 ulasan:

  1. Awak abang non tak ada beza lah dengan madey dan lks dalam pru 14 apabila bersekongkol dan fitnah dsn. Cakap tu dah betul lah takut pada Allah, tapi kalau cakap tak serupa bikin inilah jadi pada awak sekarang. Jangan main2 dengan balasan Allah.

    BalasPadam
  2. MAHATHIR DN ANWAR adalah KETUA MUNAFIK NEGARA...yang menyokong berSUBAHAT DAN FASIQ. Boleh rujuk tindak tanduk dan kenyataan2 dari mereka sebelum semasa dan selepas PRU... JIKA ANGGAP SEMUA INI FITNAHH ATAU PENJILATT.Menghuru hara negara dan pecah belah rakyat merupakan agenda FITNAH BESAR sekarang.

    BalasPadam
  3. para walaun apa lg tunggu dah dpt kuasa wujudkan laa hudud ruu355 tutup kilang arah sekali afa brrani ker? Takut mca mic ker melomoat ,skrg dah jd khadam mcamic

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sabar la bro..tunggu lah gubal undang2 di parlimen lepas mco ni. Jangan pulak ko meroyan susah cari arak nanti ye..

      Padam
    2. PH berkuasa 22 bulan kenapa tak buat.. Takut kat DAP atau tak takut hukum Allah.. Kenapa sebut hudud hanya PAS je..kau tu kafir ke Islam.. Hukum hudud semua orang Islam berusaha kearah itu.. Al jumbury tak ada kuasa ke.. Melalak cakap pasal islam tapi perangai macam kaum luth.. Keluar penjara asyik cari buntut orang nak disondol.. Sebut hudud arak semua nak tuding pada PAS.. PH tu parti kafir ke tak boleh buat atau takut DAP berkokok atau keluar PH.. Sebut machai PH sah jadi bangang

      Padam
  4. Kesian kt madey dan geng2nya klu tutup kilang arak. Zaid ibrahim nk srpn pg dgn minum apa?. Kami akan tutup kilang arak tp ibarat kata pepatah" tarik rambut dlm tepung, jgn sampai putus, tepung jgn berselerak" Bijak pandai bertindak dgn akal fikiran, bodoh bangang bertindak dgn emosi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua bohong kilang arak itu bkn keluarga Tun tetapi sudah dimiliki oleh orang lain so Aljuburrr dan lawyer buruk lsin jfn fitnah perit busuk!!

      Padam
  5. Keduanya sama je, x bleh nk harap, ibarat harapkan pagar, pagar makan padi, kedua-duanya tak boleh diharapkan dan tak boleh dipercayai, apa guna menjadi pemimpin kalau bangsa agama dan raja-raja pun tak dapat nak bela, sudah terang lagi bersuluh, penggadai bangsa agama dan negara, ya Allah diamkanlah orang-orang begini...

    BalasPadam
  6. Seorang gila kuasa dan seorang gila nak jadi PM.. Penyamun dan perliwat bergabung hancur negara.. Dapat pula kawan pak angguk DAP iaitu PAN.. PAN DAP satu kepala tapi badan kembar... Parti satu Mata DAJAL jumpa parti bunga meroyan bila kuasa dah hilang..

    BalasPadam
  7. Atuk Kerala dan Atuk Non Mata Satu sama sahaja kerana mereka adalah khadam ternakan kafir Harbi DA-Pigs yang sangat memusuhi Islam dan umat Islam.

    Jika tuang guru kafir Harbi kencing berlari, khadam liberal sudah tentu pandai kencing sambil melompat seperti katak.

    BalasPadam
  8. Article sampah, jijik dan oenuj fitnah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini bukan "article". Takde siapa pun yang menulis. Ini video abang non bagi ceramah ��

      Padam
  9. Hahaha...bet0i,betoi,betoi...bang non dah lupa pasai nak jadi piii....emmm punya pasai

    BalasPadam
  10. Jadi kalday madey dapigs byk skrg.bodoh mcmembu.otak tak ada..ph(punggong hantam) ada hati mau jadi pm..pan baruah balaci kuda tunggangan kafir harbi dapigs..sanggup gadai maruah islam bangsa tapi ketayap atas kepala utk brain wash rakyat.haramkan arak tutup kilang arak...biar pengkhianat ada akal...puuiihhh..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.