Header Ads

Header ADS

Rakaman mesyuarat Majlis Presiden PH pada 21 Februari Bocor di Laman Sosial


Laman Facebook Bersatu semalam membocorkan rakaman audio lebih dua jam mesyuarat terakhir Majlis Presiden PH ketika masih menjadi kerajaan pada 21 Feb lalu, dengan mendakwa rakan sekutu Bersatu bersikap 'biadab' terhadap Mahathir.

Perbincangan selama dua jam itu kadang kala menjadi panas apabila pemimpin komponen PH menimbulkan soal sama ada Mahathir harus menetapkan tarikh peralihan kuasa atau sebaliknya.

Meskipun rakaman yang bocor hampir tiga bulan itu mungkin merupakan perang saraf, ia memberi gambaran menarik mengenai apa yang berlegar dalam fikiran pemimpin PH, beberapa hari sebelum gabungan itu 'tersungkur'.

Dalam mesyuarat itu, Amanah dan DAP mendesak Majlis Presiden PH membuat keputusan mengenai tarikh yang tepat bagi peralihan kuasa, manakala pemimpin Bersatu menegaskan Mahathir tidak boleh ditekan, selain menyatakan terdapat pemimpin tertentu dalam PH menyerang Mahathir di khalayak umum.

Rakaman ini menjadi perbualan hangat di Bilik Tertutup Biro Komunikasi Parti Amanah. Rakaman di bawah selama 2 jam 24 minit penuh.




MR :  Selepas ni apa pula didedah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Wahai Arif Muluk, kau dengar baik-baik ye. Kalau masih salahkan PN lagi atau salahkan orang lain memang confirm kau ni spesies bodoh Bahlol tolol bingai goblok tahap gaban.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Para pembaca MR pun tak pasti siapa gerangan si arif muluk,mungkinkah dia seorang macai jebon RBA yang paling terbaik masuk meracau dalam MR ataupun mungkin ianya seorang pimpinan jebon panpinpon pengkhianat Islam sendiri kerana melihat dari lenggok tulisan yang teramat hancing baunya itu mudah difahami yang ianya datang dari spesis yang telah sesat fikrah politik

      Padam
  2. Jelas sejelas jelasnya kejatuhan PH bukan salah YDP Agung, bukan salah Tan Sri Muhyuddin Yassin, bukan salah Najib dan sesiapa sekalipun kecuali PH tu sendiri.
    Sudahlah. Cukuplah jadi macai bodoh. Kalau masih jadi lagi maka bersedialah kena maki hamun dari orang macam aku.

    BalasPadam
  3. bincang pasal kuasa je.takde pun bincang pasal rakyat

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.