Header Ads

Header ADS

Saya Masih MB Kedah dan bapak saya Masih PM


Tak nak ulas, tajuk dah memadai. Engkau orang baca sendiri berita di Malaysiakini di bawah. Dia masih rasa dirinya MB dan bapak dia rasa masih PM. itu dinamakan giler talak politik.

--------------
Saya masih MB - Mukhriz

Mukhriz Mahathir mempertahankan beliau masih menteri besar Kedah walaupun pembangkang mendakwa beliau telah hilang sokongan majoriti dalam Dewan Undangan Negeri (DUN).

"Suasana politik di Kedah masih lagi terkawal, saya masih lagi menteri besar dan kerajaan masih lagi wujud, maka tidak benarlah dakwaan dari mana-mana pihak bahawa kerajaan ini telah jatuh semalam, katanya.

"Ada beberapa proses lagi yang perlu dilaksanakan termasuklah yang melibatkan kebawah Duli Tuanku Sultan Kedah sebelum perkara seperti itu boleh berlaku.

"Jadi, sebelum ia berlaku maka kerajaan ini masih lagi beroperasi seperti biasa dan sebab itu saya punya mesyuarat exco pun boleh berlangsung hari ini," katanya dalam sidang media di Wisma Darul Aman, Kedah, hari ini.

Mukhriz berkata demikian setelah mempengerusikan mesyuarat exco hari ini, ketika menjawab soalan pemberita.


MR :  Semalam PAS kedah cakap, jangan gelojoh biar Sultan buat keputusan


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


17 ulasan:

  1. SUSAH MAU CAKAP, KEPALA BATU ADA DUDUK

    BalasPadam
  2. mmg batu besar ada duduk dlm kepala. masing2 giler kuasa ank dgn bapak sama jer giler kuasa. nasib la Sya x sokong ph Ker dap Ker pkr Ker.

    BalasPadam
  3. Lepas ni atok ngan anak akan bukak kerajaan "Pasir Bedengung", pejabat kerajaan bawah pokok. Kena betul arwah P Ramli buat filem,.....

    BalasPadam
  4. Wah wah wah..tak gentleman lah macam ni. Boleh jadi teladan ke macam ni? Jangan kena seret keluar dewan masing2 nanti dah lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teringat DUN PERAK...Speaker sivakumar di angkat keluar dgn kerusi sekali.

      Padam
  5. Hahaha ni lah anak bapak.dah bapak kepala batu apa lagi anak pun sama lah keras kepala.buka lah kerajaan sendiri lantik lah kerabat kau dan keroni kau x sapa yang kacau.

    BalasPadam
  6. ARIFF MULUK dan sekutunya akan cover isu ini dengan DALIL2 KHAS

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kasihan penjilat2 tahap langit.
      Dah tak tahu nilai halal haram bersama ulama khawarij.

      Dah lah suara rakyat diperkosa.

      Ini pula undang2 nak dirogol.

      Padam
    2. Golongan KhinziR belaan DAP dah kalah.

      Padam
  7. kena muka hang tau pulak nak cari sultan..tapi Agung bagi mandat pada PM8 kau tak nak pulak terima...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hari tu siapa mangkuk hayun yang mahu tandatangan Statut Rome? Siapa orang bahalol tu yang mahu tandatangan ICERD?
      Pi mampuslah spesies babi belaan DAP.

      Padam
  8. MB kerajaan pasir 2 butir....

    BalasPadam
  9. Zam Zam Al Lakazam...zommmmmm..

    BalasPadam
  10. Muka tak tahu malu.anak bapak sama je muka suie.

    BalasPadam
  11. Sudah-sudah lah tu.beri lah ruang pada orang lain yang juga ingan berjasa pada rakyat,Negara.

    BalasPadam
  12. Dua beranak tak boleh pakai harap berundur secepat mungkin please

    BalasPadam
  13. Rakyat dah bosanlah dengan anak beranak Tun M ni. Pergi mampuslah. Dah kaya raya masih nak jadi Menteri. Bodoh betul. Macam takde orang lain. Orang dah benci. Balik balik kutuk orang Melayu. Melayu pun dah benci. Yang masih sokong orang macam ni semua kepala hotak letak kat jubur. Bodoh nak mampus. Jilat punggung orang kapir kerja dia.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.