Header Ads

Header ADS

Mat Sabu lupa Curi Duit Armada, Wang Risda dan Anak Menteri Pertahanan ditangkap miliki Dadah


Hari ini Mat Sabu buat hal, semalam Mahfuz buat hal berendam dalam sungai kecil (alur) macam budak tadika. dia buat lawak dengan main gitar kononnya sindir Musa Aman.

Semasa dia sindir Musa Aman dia lupa 20 bulan lalu bagaimana Shafiel Afdal diselamatkan oleh peguam kerajaan PH yang kencing manifesto. Mat Sabu pun lupa.

Mat Sabu lupa bagaimana duit tuna boleh ada di rumah pimpinan PH.


Mat Sabu juga lupa Peter Anthony berhubung pengubahan wang haram melibatkan Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (Risda).

Mat Sabu juga lupa dua eksekutif kanan di sebuah syarikat berkaitan kerajaan (GLC) kerana disyaki terbabit kegiatan rasuah.

Mereka didakwa menerima lebih RM800,000 daripada pembekal yang sedang melaksanakan kontrak untuk memasang sistem internet jalur lebar untuk agensi kerajaan, yang bernilai jutaan ringgit.


Yang ini Mat Sabu juga lupa.


dan dia kena ingat balik ceramahnya di Perlis


Tok Guru Nik Abdul Aziz dan kata kalau keluar PAS boleh jadi gila.



Ni ada seorang lagi yang nak giler juga setelah langgar sumpah baiah dengan ALLAH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Zaza apa cerita. Apa jadi kes ni yang timbul menjelang PRU14. Nak kena bangkitkan semula kut baru diam si mamat ni.

    BalasPadam
  2. Ada juga orang yg kalis peluru semua lepas kes walaupun rakyat semua tahu penyelewangan melampaui batas, bole terimakah seseorang menteri sampai tidak tahu duit berjuta dalam akaunnya punca dari mana? Sangat ajaib! Inipun hakim bole terima. Serahkan sajalah pada Allah. Selepas naik balik ni bolehlah sambung kumpul harta sampai paras hidung. Moga mereka insaf bahawa dunua ini hanya sementara

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waa.. kalau kita benarkan rakyat menghukum penjenayah direct.. habislah dunia ni. Dengan hakim pun tak boleh percaya.. habis tu? Ingat hakim tu jenis org suka percaya persepsi tanpa bukti? Ingat hakim boleh terima hujah tanpa dakwaan? Kalau dah dakwaan tak kuat.. bukti tak kukuh. Bukan setakat hukuman dunia, hukuman Islam pun tak boleh buat apa.

      Kalau rakyat ada bukti kukuh penyelewengan.. then bagi semua bukti pada pihak pendakwa. Bukan cakap saja. Jgn wujudkan persepi buruk dan timbulkan fitnah. Islam ajar.. seorang tak bersalah selagi belum dibuktikan bersalah. Bukan persepsi rakyat menunjukkan org tu adalah bersalah.

      Padam
  3. Macai ph sebenarnya kepala masuk air.Mereka hanya bermain angka,perspeksi,agak agak,andaian,prasangka.Bagi orang lain semua rasuah dan bagi ph semua suci.Macai macai ph boleh dikatakan masih lagi mengigau kerana tidur dalam gua..ada lagi yang masih meratib dan merapu pasal rasuah yang tidak wujud selama berkuasa 22 bulan dan akhirnya pakatan penipu ini kojol lebih awal supaya tidak lagi menipu rakyat dan merosakkan negara

    BalasPadam
  4. Macai pecacai umnopas dan PN menidakan sesuatu perkara berdasarkan kepala hotak dan finah semata bukan ada bukti sekuman pun..... Sedangkan bukti berlori lori dianggap cerita dongeng.... Midin sanggup menghianati rakyat semata mata nak terus kekal berkuasa walaupun kepala perompak dilepaskan kerana itu adalah pra syarat untuk meyokong.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alias@dap@komunis@laknat...

      Kalau betui ada bukti berlori2...nape tak hantar kat pendakwaraya??
      ...kalau betui le bukti berlori2...tentu dah sangkut.

      Hakim tetap yg sama! Sejak ph jadi KERA jaan lagi.

      ....so alias.....kalau engko ade bukti berlori2....tentulah engko akan 'terbang' dng kereta terbang engko hantar bukti ko yg BERLORI2 tu kat makamah la ni.

      ......alias.....setakat menyalak2 dlm ruangan ni.....takpayah laaa...

      .....sebelum pru14...boleh!!!
      ....laaaa ni.....ko cite la ade bukti berlori2 atau bertan2 lori pun termasuk lori vavi sekalipun....tiada makna dahhhh...


      .....P una H ancing....

      Padam
    2. Si alias tu spesis rba loyar buruk dogpig ...mungkin sepupu sepapat dengan arif muluk...jenis bodoh tapi perasan bijak..perasan pandai tapi sebenarnya spesis tiga suku.Setakat cakap ada bukti semua orang boleh kata..tapi bila minta mana bukti...tunjuk dari media hancing serawak report

      Padam
  5. Asalkan penyokong PH,mesti keluar hujah bodoh. Belonggok2 tuduhan penyelewengan dalam media massa tapi selama 22 bulan Ph merintah, satu pun tak sangkut.padahal ketua hakim negara dilantik PH.Media menjadi hakim zaman PH untuk menhukum orang. Fitnah sudah jadi makanan ruji. Dosa pahala buang kelaut kerana ikut dan redha DAP

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.