Header Ads

Header ADS

Yang bising, heboh sana sini, rupanya ada 107 aje


Pakatan Harapan dan sekutunya kini mempunyai sokongan 107 anggota parlimen dalam Dewan Rakyat, kata Anwar Ibrahim.

Ketua pembangkang mendedahkan perkara itu semasa sesi siaran langsung di Facebook hari ini, yang antaranya menyentuh berkaitan mesyuarat PH, Warisan dan kumpulan Dr Mahathir Mohamad di Petaling Jaya semalam.

"Kita berkumpul dan kita capai satu persetujuan. Apa pun strategi harus bersama. Pembangkang harus teguh dengan pendirian mereka.

“Sekarang ini 107 (sokongan) dalam kumpulan ini. Dan kita akan mara ke depan dalam satu pasukan untuk pastikan mandat rakyat dihormati.

“Dan kecelaruan, kebobrokan dan rasuah itu dihentikan," katanya.

Mesyuarat di ibu pejabat PKR semalam turut dihadiri oleh pemimpin Warisan Shafie Apdal, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dan Presiden Amanah Mohamad Sabu.

Mesyuarat itu dikatakan bagi membincangkan, antara lain, calon perdana menteri untuk merampas kembali kerajaan pusat daripada Perikatan Nasional (PN).


MR :  Bukan rakyat aje kena kencing, Macai PH tertelan kencing


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


28 ulasan:

  1. Dari mana datang 129 sokongan tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah semoga Allahe mempermudahkan segala urusan

      Padam
    2. terSERLAH LAGI KETUA MUNAFIK ni..beberapa hari lepas gegak gempita cerita Sultan Johor SETUJU lantik SEBAGAI PM...senua dah jadi GILA NOMBOR EKOR

      Padam
    3. Siapakah sebenarnya yang gila kuasa.Negara dah elok ² aja drpd yg sebelum ni.

      Padam
    4. Bodoh rupa nya kamu ph rosak kn negara buat fitnah nk percaya berapa bya dh masuk pocket

      Padam
  2. Aku sekarang ni malas nk kutuk sapa2. Malas nk kutuk najib rosmah muhyiddin mahathir anwar hadi awg. Marilah kita ramai2 jgn kutuk mengutuk. Insaflah rakyat malaysia. Ketika kita kutuk salah seorng drpd insan di atas, tanpa kita sedar kita dh bg 1 pahala kpd mereka. Sedangkan kita mendoakan mereka supaya diberikan pembalasan sewajarnya dan diberikan pembalasan neraka. Akhirat nanti x pasal2 insan di atas lbh dulu masuk syurga drpd kita kerana pahala mereka lbh banyak kerana sering dikutuk olh rakyat malaysia. Sudah2 lah tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju sangat2
      Cukup cukulah

      Padam
    2. ooooooooo, Skrang dah insaf ke..sejak dah tombang?? baru nampak dosa pahala???,..dulu camne bang ???

      Padam
  3. Cakap ada number 129 MP sokong rupanya baru ada 107 ... Semua kencing

    BalasPadam
  4. ph plus plus mksudnye hancing plus plus...

    BalasPadam
  5. Dua Warga emas yang kemaruk kuasa tak bertebing

    BalasPadam
  6. Aku tggu Pru15 sj..
    Taulah aku nk ajar puak2 tu.

    BalasPadam
  7. Kita tunggu dan lihat.kalau tanpa Anwar...PH ada harapan.. . Ramai orputunis dalam parti sekarang ni... nnti kedengaran pula ...Pengkhianat di Khianati.

    BalasPadam
  8. Apa apa pun siasat atuk, saddick dan lge untuk penyalahan guna kuasa dan rasuah.

    BalasPadam
  9. Kesian kaldai2 tunggangan regim hanceng phdap ni..sejak anuar bekas banduan kena check mate oleh tok wali phdap sampai terhancengnya regim hanceng phdap dari Putrajaya kaldai2 tunggangan ni terserlah mental problems depa.. gila menjadi2
    bukan tahap pondan tua situkang masak dirasuk syaitan Lagi dah tapi dah sampai tahap tok wali phdap sahih dipukau siiblis bermata sepet yg seluruh dunia tahu tentang tabiat buruk siiblis bermata sepet iaitu kuat menipu utk mencuri tapi ilmu pukau dgn cara berbisik2 ketelinga mangsanya
    telah berjaya selama 22 bulan dgnddgn begitu licik dan sangat jahat siiblis bermata sepet begitu cemerlang atau CAT bagi menggunakan pukau dgn cara berbisik didepansemua rakyat utk memukau tok wali phdap supaya menjadi boneka tukang baca apa skrip yg dibisik2kan oleh siiblis bermata sepet yg sentiasa berada disebelah tok wali phdap UTK sentiasamsentiasa mencari kesempatan UTK memukau sambil berbisik2 dan tersenyum riang seakan kerang busuk...sahih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemfitnah dan penghasut kebencian telah bersuara lg..wkekwk takut tak dpt dedak bila PH berkuasa.

      Padam
  10. Lah heboh heboh 107 aja,mudah mudahan biarlah kurang dari itu lagi bagus,nanti PRU 15 terus tak ada,aman rasanya

    BalasPadam
  11. Tu yang 107 kekal diatas kertas,blm lg dibuat undi baru oleh rakyat,takkan lah di Malaysia ni majoriti rakyat nk percaya pd PH lg...berangan je lebih.

    BalasPadam
  12. Rakyat aman sekarang walau pun dugaan covid19.melanda seluruh dunia.tapi Malaysia tetap aman.yang penting makanan mengcukupi sudah.

    BalasPadam
  13. Alahai.. Biarlah luncai terjun dgn labu labunya..

    BalasPadam
  14. 107 sahaja. Tolak satu DUN Chini nanti. Dah jadi 106. Sayid Sadiq nanti akan hilang jawatan, tolak lagi satu jadi 105. Tak termasuk yang ada kes rogol Amah lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tolak sana tolak sini tolak situ, akhirnya tinggal 99 je!

      Padam
  15. Apa pun tungu je la nti pru ke 15, tk lma lgi dah, msa tu baru thu sokongan mna yg rayat suka.

    BalasPadam
  16. Tak kesahlah nombor berapa mereka guna......Kalo PN kalah undi tak oercaya kita bubar parlimennnn

    BalasPadam
  17. Ramainya melayu haprak kat sini...dh lah malas membaca dan berfikir....menghasut pulak dgn perasaan benci kpd PH konon PH menipula,etc...tp yg mrk tak melalak bila islam dan melayu terancam d bawah MCA...bila zafrel menteri kewangan kata kerajaan perlu berhutang sbb defisit negara 2x ganda menjadi 111.7 bilion..dhlah cybertrooper Umnopasu dan PN..nk selamatkan negara dari kehancuran atau korang hanya fikir dedak aje.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama juga dgn KAMU dan sekutu...bila LGE mengencing BABI..KAMI ada tinggal 450juta krna kerajaan dulu hutang 1 trilion...tetiba minta rakyat DERMA tabung harapan kerana nak bayar hutang...malahan LGE berhutang bilion dan jual aset UMAT ISLAM KAMU MEMBISU/PEJAM MATA.lihat lebai ambilalih kjaan klantan 30 tahun lalu dgn hutang yg bnyak tapi dgn cara berhemah belanja dpt selesaikan hutang dan lebihan.

      Padam
  18. Yes...kalau x habis2 si puak PH ni mengacau...boleh bubarkan je perlimen..dan masa PR nanti ruangkan satu slot utk rakyat pilih calon PM9...mesti rakyat dh tahu nk pilih sapa...kaann

    BalasPadam
  19. Rakay kian cerdik.Dua atok warga emas telah berlalu. nampak kian bodoh akan kemaruk kuasa.setiap saat ratib PM.paling lucu mesyuarat PH+, warga emas nampak seronok tapi tiada kata putus sapa dinamakn PM.Nampak macam budak2 tolol berbincang.sengih2 nak namakn PM.Aalahai terasa bodoh aku ikuti cerita puak2 PH

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.