Header Ads

Header ADS

Perbahasan PH macam 'longkang'



PH bahas macam longkang. Bila Pakatan Harapan berbahas inilah yg kita nampak, berkecamuk bikin serabut hingga speaker pun pening apa yg berlaku, yg sorang ni tengok gayanya bahasa melayu dah nak ke laut ntah apa perbahasan nya ntah, yg sorang ni pulak dah jadi wargaemas sibuk nak berpolitik sampai tak reti nak bezakan antara membuat celahan dalam perbahasan dengan membuat kenyataan...


Termasuk Atok, dia ingat dia tua dia boleh langgar peraturan hentam sana sini.

MR :  Atok memang nafsu jahat guna kesempatan untuk buat fitnah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


15 ulasan:

  1. Woi org pj
    Bodoh mcm yb ko
    Buat mlu je
    Terjon lombong jgn kuar2
    Mlu 7keturunan
    Bodoh sepet
    Bodoh ngan sepet berpisah tiada

    BalasPadam
  2. Cakap pun huruhara.... Bodoh punya ph

    BalasPadam
  3. Allah sayangkan Malaysia, sebab itu 22 bulan saja. Jika tidak memang huru Hara.
    Wallahua'lam.

    BalasPadam
  4. Maria Chin kan tu..

    BalasPadam
  5. Tak tau cakap melayu jangan duduk Malaysia pi balik Cina

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betui...sapa la bodoh p pangkah undi yb nie-..undi pakai ic palsu ka...

      Padam
  6. Siapa dia aku x kenal...dari p.j ?

    BalasPadam
  7. Siapa yb tu.. Aku x undi dia.. Siapa diaaa.. Kohkohkohkohh

    BalasPadam
  8. Siapa lah yg bodoh bawa adun cina tu masuk parlimen tak ada rasa malu ke bila ada kaum cina mcm tu dgn teresa kok.ini kalau jadi menteri jahanam negara

    BalasPadam
  9. Dia ingt bersyarah kt sekolah tadika blh jemput mencelah...mimpi masih berkuasa

    BalasPadam
  10. Ok apa dia ckp...cuma menteri umno ni tak faham..sbb mereka double bodoh..dan tak tau fakta...😀

    BalasPadam
  11. PH=PARTI HANCUR cakap berbelit-belit makin lama Perintah semakin hamcur negara..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.