Header Ads

ads header

Flash News

SIAPA LAGI HEBAT - Peguam PAS TUNDUKKAN Peguam DAP


Usul yang dibawa Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, supaya Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Mohamad Ariff Md Yusof mengosongkan jawatannya dibuat berdasarkan Perlembagaan Persekutuan. .

Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang), Datuk Takiyuddin Hassan, berkata usul itu tidak cacat dan diterima oleh Mohamad Ariff sendiri pada 29 Jun lalu, mencakupi tempoh 14 hari sebelum persidangan Dewan Rakyat bermula. . "Saya ingin memaklumkan usul ini dibuat berdasarkan Perlembagaan dan undang-undang yang ditetapkan dalam Parlimen. . "Sebagai contoh, tidak pernah berlaku dalam negara ada Perdana Menteri interim, tetapi ia berlaku dan kita menerimanya. .

"Jadi jangan hanya melihat Peraturan Mesyuarat kerana Peraturan Mesyuarat dibuat berdasarkan Perlembagaan Persekutuan," katanya. . PENAFIAN : KelantanTV tidak bertanggungjawab sebarang komen dan respon balas penonton. KelantanTV berpendapat tidak menjadi kesalahan untuk penonton juga memberikan pandangan selepas menonton video ini selagi ianya tidak menyentuh sensitiviti dan tidak melanggar perlembagaan dan undang-undang negera. Justeru itu KelantanTV berharap pihak penonton juga dapat mengawal perasaan dan menjaga bahasa dan adab dalam setiap ayat yang dituturkan.



MR :  Kita selalu meremehkan keupyaan kita terutama orang Islam


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan