Header Ads

ads header

Flash News

Ternyata Berbeza...👍

Tengok beza orang pandai dengan orang memandai mandai.
Memandai mandai suruh orang makan minyak sawit direct. Nak suruh mati cepat? - Aziza Aisha Zachary


Lebih Sesudu Gempita Seakan Hebat Belaka.

Ada ketika bila berbicara perlu lihat kita dimana dan siapa di hadapan kita , jika tidak seakan mempamerkan kelemahan kita sahaja percuma.

Jika mampu sesudu jangan resah orang lain mampu sebaldi kelak kita akan malu sendiri. Itulah yang berlaku bila YB Seputeh seakan cuba nasib membuktikan betapa hebatnya sudu.

Gempita suara seakan hebat dan diangkat sebagai hero namun pasti rakyat tidak lupa dengan kehebatan sesudu minyak sawit yang pernah satu ketika menjadi hiburan rakyat di kala sepi.

Tahniah YB Menteri , teruskan usaha memperkasakan produk dengan bijaksana , biarkan mereka yang bijaksini terus menggigit jari akhirnya sendu sendiri.

Dari Kaca Mata

Pak Mail
Bekas Pengusaha Sudu
Wilayah Selatan


MR :  Mereka cuba nak bunuh kreator Takiri, tapi tersilap


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Pemimpin puak kafir harbi hanya pandai kencing rakyat dengan pelbagai nasihat ultra-bodoh seperti menoreh getah dalam musim hujan dll kerana mereka fikir rakyat boleh dibodohkan sesuka hati mereka. Rakyat sudah merasa bosan, meloya dan marah kerana selalu dikencing Hancing oleh syaitan jantan dan betina. Dalam PRU yang akan datang rakyat akan buang parti kafir harbi dan khadam liberal mereka ke dalam tong sampah.

    BalasPadam