Header Ads

Header ADS

Atok M cakap parti baru dia PEJUwang mendapat sokongan dan sambutan.... Biar gambar menjadi saksi


Dalam gambar ni apa yg kita nampak betul lah Atok M cakap tu😁😁😁..tak nipu tak sah org tua ni..


Lihat sisi ini baharu nampak ramai.. Ini aku ambil di FB Atok


#Sumber : Facebook   

MR :  Kencing juga!  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



5 ulasan:

  1. Promosi Terkini Coway. Hubungi agen sah Coway 018-3113463 (En. Faris) atau layari website https://izwacoway.com/
    .
    Penapis Air Coway
    Penapis Udara Coway
    Tilam Coway
    Promosi Coway
    .
    Free daftar, hantar, pasang, pindah dan servis.

    BalasPadam
  2. Khemah kosong apa cerita ? Penonton yg berdiri depan stage pun boleh dikira dengan jari. Ramailah sangat konon

    BalasPadam
  3. Saya pelik betul dengan Atuk ni.
    Yang mendesak dia supaya berundur ialah DAP dan PKR geng Anwar. Kemudian bila dia letak jawatan dia salahkan UMNO pulak.
    Apa jenis orang Tua ni. Macam dah kena pukau.

    BalasPadam
  4. Haha.....kesian tengok tun berucap depan kerusi.letak sofa pun belum tentu penuh dewan yang digunakan.tak payah penat penatlah tun.sedangkan berdiri berhujah didewan rakyatpun mcm gerak kekanan kekiri bila berdiri.duduk lah dirumah biarkan yang dibawah berkempen.pengerusi bagi arahan melalui hp dari rumah cukuplah.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.