Header Ads

Header ADS

Hebat sambutan Ceramah PEJUANG


Sy pernah ( dn biasa) lihat situasi ini.10 thn dulu waktu aktif dlm Pemuda.. Mereka mmg rajin bpidato dgn krusi.. To x mgapalah.. Org kata pgalaman akan mdewasakan Kita.. Skrg pun demer2 tu dh tua..

Hawarie Md Khalid

#Sumber :  FB  

MR :   Hilang wang pertaruhan 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Sbb tulah duit dan kuasa penting.. semua kene sogok.. kene bayar.. mana2 tempat ceramah yg penuh orang tu mesti kene paksa dtg atau ada habuan.. sbb tu UMNO tak boleh hidup kalau takde duit dan kuasa.. PAS pun dah mula belajar.. Bersatu lagilah sbb mereka dulu asal dari UMNO..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pencacai ph kencing tak sudah.

      Padam
    2. Sama ja.. PkR pon ada dri umno.. Amanah dri paS.. Sama jAa smua.. Xdk duit jgn sembang laa.. Org kata.. Hahahahaapuihhhh

      Padam
    3. Kalau ada duit boleh mabuk kan..:)

      Padam
  2. Kandang UMNO trbaik dri ladang..
    Lahirkan parti2 yg ada lani.. Mcm2 adaaaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi bagus lah dari peju wang dan bersatu yang bunga hitam tu..lagi entah apa2.

      Padam
  3. Memang hebat apa yang media putar belit
    Sògok dan ampu bn umno pas bersatu

    Insyallah pejuang mandat rakyat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila kalah nanti kata rakyat bodoh dan pemalas, kalau menang dia lah yang paling hebat..biasalah. Pada hal menipu rakyat nombor satu.

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.