Header Ads

Header ADS

Bila ada masalah, Lebai PAS berjanggut pasti ada...!!!


Musuh ketat PAS ialah si celaka ini Che'GuBard Original
Kalau kutuk PAS tak ada tapis mulut laser.

tapi hari ini entah apa, dia teruja dengan komen friends facebooknya pasal kebaikan PAS.

Tahniah
Dewan Pemuda PAS Malaysia - DPPM
beberapa FB kawan kawan yang bukan ahli parti politik yang duduk di Flat Seksyen 7 Shah Alam telah memuat naik beberapa gambar Pemuda Pas menggunakan Pacuan Empat Roda mengambil inisiatif membantu beberapa kawasan Flat di Shah Alam.
Salah seorang kawan FB di Flat Seksyen 7 Shah Alam memuat naik gambar dengan menyatakan bukan semua orang politik sibuk berebut sahaja, ada juga terus membantu. Dia mengaku sebelum ini merupakan pengundi Amanah dan PKR tetapi kagum dan berfikir untuk mengundi Pas kerana katanya bila ada masalah budak budak Pas "lebai janggut" ni InsyaAllah pasti ada.

#Sumber :   FB

MR :  Dia dah mula insaf... Bila kebenaran terbuukti kebatihilan akan hilang 



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



3 ulasan:

  1. Tahniah sukeralawan PAS yang sentiasa bekerja kerana Allah.Cacian,makian serta sendaan orang bukan kudis gatal kepada orang PAS sebab mereka tidak letak sandaran kepada makhluk.Makhluk akan mengecewakan tetapi Allah tidak pernah mengecewakan.Terus beramal kerana Allah dan istiqamah dengan Islam

    BalasPadam
  2. Kita orang PAS ni buat amalan tanpa label. Kita kalau bantu orang atau buat kerja amal takde nak canang kita ni orang PAS. Kita pakai kopiah dan janggut ini bukannya kerana kita ahli PAS tapi kerana kita nak ikut sunnah nabi. Itu aje. Takde kelebihan apa pun.
    Biarlah orang nak kata apa kat PAS ni sebab kita lakukan sesuatu utk dapat keredhaan Allah dan bukannya keredhaan manusia.
    Allah lah sebaik-baik pemberi rezeki. Takkan kebulur kita selagi kita melakukan amalan-amalan yang soleh kecuali ianya ujian utk menaikkan lagi martabat kita di akhirat.

    BalasPadam
  3. Saya setuju dengan encik juka

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.