Header Ads

Header ADS

Jika Anwar Berjaya, Orang Melayu Akan Tengok Betapa Pengkhianatnya UMNO


Sinar Harian melaporkan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Bersatu, Dr Muhammad Faiz Na’aman mendakwa Anwar sebelum ini yakin mendapat sokongan ahli parlimen UMNO setelah kenyataan Zahid yang seolah tidak melarang ahli parlimen UMNO menyokong beliau, namun apabila ahli ahli parlimen yang yang di dakwa menyokong Anwar membuat penafian terbuka, keyakinan itu mungkin tidak berasas.

Menurut Faiz, orang melayu anggap kerjasama dengan Anwar ibarat memberi nyawa kepada agenda DAP yang pro ultra liberalisme, lapor Sinar Harian.

Menurut Faiz lagi, dua kemungkinan akan berlaku selepas ini iaitu sama ada Anwar gagal setelah Yang di-Pertuan Agong menemu duga setiap ahli Parlimen di Istana Negara atau Seri Paduka akan menyerahkan kepada Parlimen untuk membuat undian.

Namun, tegas AMPT Bersatu itu, Jika Anwar berjaya, maka rakyat khususnya orang Melayu Islam akan melihat betapa khianatnya ahli-ahli Parlimen yang sebelum ini menyokong Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin terutama daripada UMNO. Kemungkinan UMNO akan berpecah kepada dua.

#Sumber : SH  

   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Ni lagi sorang bangang.. tak abis2 nak main propaganda.. nak main sentimen... kalau setakat 80MP bukan Islam dari 222 MP tu kau ingat senang2 DAP nak jadi abg besar? Dan kau ingat senang2 Anwar dan UMNO nak bagi DAP jadi abg besar? Pikirlah ikut otak.. ni selalu sangat pikir ngan lutut.. ke memang takde otak? Kau cuma tau nak kuasa je.. kau memerintah 7 bulan ni ape yg kau dah buat utk Islam? Semua isu2 sensitive yg keluar masa zaman PH kau sorok bawah karpet.. kau tak selesaikan pun.. isu jawi ape cerita? Inilah masenye kau buat satu buku dalam tulisan jawi lepas tu kau wajibkan semua pelajar malaysia Islam dgn bukan Islam baca buku tu.. aku nak tgk berjaya ke tak.. puak2 penyokong kau tu lagi bangang.. PN dah memerintah tak plak highlight balik isu jawi ni.. dah lega melayu memerintah.. tak belajar langsung jawi pun takpe.. Aku tgk same je PN ni dgn PH dulu.. sembang kari je lebih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau pun juga sama, tapi biasalah spesis macai RBA selalunya bangang terlampau kerana amalan minum kencing dapig ...Perasan cerdik tapi masih buta kayu dalam memahami strategi politik dapigs. Kamu tak baca sejarah ke bagaimana Yahudi menguasai Amerika walaupun mereka tiada dalam dewan senat.Mata kamu ada kat mana hingga tak nampak dalam tempoh 22 bulan pakatan hancing memerintah...cuba senaraikan satu kejayaan pakatan hancing yang kamu kata hebat itu...Bang non kamu tu gila isim tak habis habis nak jadi PM hingga pakatan hancing runtuh 7 bulan lalu..

      Padam
    2. terlalu concentrate on dap sampai terlupa parti bunga celaka

      Padam
    3. Otak kau x betul.
      Ph mmrinth.melayu ketua .knpa ikut je kt dap.

      Padam
    4. Otak kau lagi tak betul. Melayu ppbm yang ikut cakap dapigs

      Padam
  2. Parti pengkhianat melayu ialah tak lain dan tak bukan ialah parti bunga celaka ppbm yang memang telah pun bekerjasama dengan dapigs.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.