Header Ads

Header ADS

Jika Anwar jadi PM, kita akan bertemu dengan wajah-wajah ini


ok la tu..ramai yg rindu zaman ph..tp apakn daya..pagoh kianati perjajian PH. Zaman PH minyak tak turun pasal Najib rompak duit. Duit Brim tak ada pasal BN rompak duit.... bla bla bla

MR :  Menteri yang dikasihi... he he  


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


41 ulasan:

  1. WAJAH2 yang dimakan SUMPAH RAKYAT kerana MUNAFIK bersama ANWAR...menipu dan khianat amanah dn mandat rakyat..membisu dan memkakkan telinga bila ISLAM dan Nabi terang2 dihina,iktiraf LGBT,STATUS ROM ICERD terima rasuah,jual harta negara dan umat ISLAM,MERATIB bila boleh jadi PM..DERHAKA pd YDPA..Percaya covid tidak merebak dari cina ke tempat lain dn 1001 kerakusan sepanjang 22 bulan dan selepasnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mintak2 dijauhkanlah kalau muka2 ini nak dilantik lagi..

      Padam
    2. Apa yang saya ingat cerita tentang LGBT dan ICERD dahpun menjadi isu sebelum PH jadi kerajaan tempoh hari.

      Padam
    3. Sapa yg PM knapa kaitkan Anwar?? Brp kena byr ni??

      Padam
    4. Hai banyak sangat peramal kat Malaysia ni sangka baiklah pada manusia setidak tidaknya dapat pahala

      Padam
  2. Kenapa pulak wajah2 ni nak dikaitkan dgn Anwar?? bukankh kuasa melantik menteri2 dibawah kuasa Mahathir yg juga PM? Anwar pun takde dalam kabinet.. Anwar juga masa tu ingin melihat orang2 kanan beliau menjadi menteri tapi tak kesampaian sebaliknya musang2 dalam PKR yg dipilih oleh Mahathir.. kerajaan belum pun bertukar tapi puak2 melayu ni dah mula balik meroyan.. memfitnah dan menyalak utk mempertahankan PN.. kalau macam ni lah caranya baik serah kat PN je memerintah.. tak gentleman langsung.. kalau tak nanti abis Malaysia ni dirosakkan dgn sentimen perkauman dan ketakutan kepada musnahnya ketuanan melayu oleh puak2 yg tahap melayunya melampaui tahap Islamnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚..itu hanya sedikit aje dinampakkan pada kau..kau dah MEROYAN MACAM GAJAH BETINA KEMATIAN ANAK..baru kena SENDALOKA dengan AWANAMA 6.20 ptg ..kau dah merapu merepek X tentu hala..sebab kau adalah coretan dari sejarah KOLONIAL..hidup tanpa belajar dari SEJARAH SEBENAR...kau akan hilang JATI DIRI sendiri ...umpama kau X ada identiti BANGSA..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Padam
    2. Apa yg awak cakap tu betul sangat .mungkin yg tak suka anuar ada ambil rasuah juga kali ya .kenapa takut sangat anuar jadi PM

      Padam
    3. Apa yg awak cakap tu betul sangat .mungkin yg tak suka anuar ada ambil rasuah juga kali ya .kenapa takut sangat anuar jadi PM

      Padam
    4. mencari kebenaran dalam berpolitik umpama mencari sebatang jarum yang hilang dilautan rumput yang bertebaran dipadang politik...hanya satu soalan untuk UNKNOW 2:10 PG...mana bukti yang dikaitkan tentang KRONISMA ,NEPOTISMA dan berbagai2 MA pada PM KE 4 yang selama ni di dendangkan oleh DSAI semasa dia dipecat menjadi TPM diatas kesalahan MORALnya pada ahli2 REFORMASI JALANAN ???..melalui kata2 DSAI dia mempunyai bukti kukuh untuk mendakwa penyelewengan Mahathir ...dah lebih 30 thn aku menunggu untuk melihat kebenaran yang dicanang2kan DSAI selama ini...untuk berapa lama lagi aku nak menunggu kes KEBOBROKKAN Mahathir semasa 22 THN dia PM MALAYSIA?????..xada alasan bagi DSAI untuk dia bawa kes itu ke MAHKAMAH..bukti dah cukup..sila diterjemahkan dengan KEADILAN di MAHKAMAH...jangan sampai keFASIKan dan keMUNAFIKkan dijadikan pegangan politik untuk mengHALALkan cara...bertindaklah sebagai ahli politik yang berjiwa BESAR dalam mencari kebenaran dalam setiap kata2 yang telah diluahkan selama ini...๐Ÿ˜€

      Padam
    5. Dulu anwar telalu megankat mertabat org melayu..org melayu nkkn anwar jadi PM... Tp bila dah bebas dari penjara dpt pengampunan dari pihak istana.. Anwar masuk bertanding kat PD.. Dia menang..ramai yg suka.. Tp selepas dah ada dlm barisan dewan rakyat.. Mana suara dia yg lantang dulu nk pertahankn hak melayu..masa tu memanglh DR mahatdir sebagai PM.. Tp dia boleh bersuara ape utk rakyat.. Kenapa diam membisu.. Bila islam d hina.. Yg paling org geram tu duit zakat org bkn islam pun boleh terima.. Agak2 la..ingat org kat atas tu dpt duduk pun pasal org yg kat bwh nii pilih tau.. Jgn lupa diri klu dah ada jawatan.. PH memerintah korang dah lupa ape yg jadi...asyik2 keluarkn isu kerajaan dah nk bank krup.. Buat tabung kebajikan.. Dlm masa yg sama mcm2 aset2 kerajaan dia org dah jualkn.. Tp bila Abah naik Jd PM.. X pernah keluar dari mulut abah bahawa kerajaan nk bank krup.. Lagii abah masa tu naik masa wabak covid19 sedang melanda negara.. Lagii abah bantu rakyat dgn bg pelbagai ansentif... Korang ada akal pikirlh yg mana terbaik utk masa dpn negara kita nii... Sebab klu salah memilih kita yg merasa.. Bkn negara jiran kita ye. .ape pun ape yg DR mahatdir buat.. Ada hikmah d sebaliknya.. Bukak la mata.. Renung2kan yer.. Assalamualaikum..

      Padam
  3. DSAI Bodoh sombong@ kena kencing dgn Madey jer@ memang layak nya pm tepi jerlah@TSMY merasa jugalah jadi PM sebab matang berfikir berbaik dgn Umno dan pas@

    BalasPadam
  4. Wajah2 ini ler yg mengerikan rakyat ooiii..selesih 44 malaikat jangan lah jadikan mereka pemimpin negara Malaysia...jadi pemimpin negara Pasir Berdengung tak pe...

    BalasPadam
  5. Btl mna ble jdi pm bekas banduan..

    BalasPadam
  6. semuo politkus ni siyut balik pada sistem raje lantik sultan NAZREEN jadi khalifah

    BalasPadam
  7. lagi pon demokrasi ni byk pembaziran dan salahguna kuase rasuah

    BalasPadam
  8. Bagilah peluang untuk anwar.jangan komen sebelum cuba.mana tau lagi baik daripada perdana menteri2 yang lama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa di belakang Anwar? DAP Dan PAN ni yg dibelakang Anwar. DAP mush Islam yg nyata Dan pendengki terhadap bangsa Melayu. Jadi utk cuba2 Anwar jadi PM adalah tidak sama sekali

      Padam
    2. Dalam PN dan MN xde DAP, cร mne boleh bertekak x nk sokong... berebot kerusi, berebot KM, MB... dlm xde Cinร  DAP pรนn, bertekaksesama sendiri.

      PakMaon kata... tu tandanya bukan salah DAP, salah korang yg gila kuasa. Takcaye... tunggu je perebotan kosi nk tanding PRU15 nanti...

      Padam
    3. DAP dan isu bangsa ni adalah zikir korang je nk menghasut rakyat. Dร h 60 tahun... melayu dudok kat takok tu jugak

      Padam
    4. sejarah Xpernah lupa apa yang DAP buat pada bangsa MELAYU...thn 69..sila ingat balik buat pengetahuan kau...dan satu lagi...kenapa tokong LGE meroyan bila EXPO BUY A MUSLIM FIRST diperkenalkan untuk kemudahan orang ISLAM yang majoriti besarnya dari orang MELAYU masa PAKATAN HARAPAN perintah MALAYSIA ???..ada ke kau merayau Pasar raya yang majoriti pemiliknya adalah dari bangsa TIONGHUA..dimana kedudukan barang keluaran Muslim letakkan @ dipamerkan untuk jualan kalau tidak ditempat tersorok yang kurang strategik untuk hasil jualan yang kurang memuaskan....kau tanya balik pada DAP...merempat ke bangsa TIONGHUA di Malaysia selama pemerintahan BN...berapa ramai jutawan TIONGHUA di MALAYSIA jika betul BN menindas kaum TIONGHUA...???..

      Padam
  9. Wajah2 yang paling rakyat malaysia menyampah.... Wajah2 Penyamun Haprak

    BalasPadam
  10. Tanam buluh.., tandas untuk pondan.., ubah suai kapal selam.., e wallet 30 ringgit, kali ke 2 diorg ni naik mesti 10 kali ganda dia punya mengarut.. Wakakakakaka

    BalasPadam
  11. ALLAH MELIHAT APA KITA BUAT. C U IN MASYAR

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya..betul sangat apa yang anda dendangkan...tu pun jika DSAI faham maksud ayat anda diatas..,๐Ÿ˜Š

      Padam
  12. Inilah wajah2 pakatan hancing..nak rindu apanya mnyampah lagi ada..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tatap je wajah Najib, Zahid, KuNan, Azezz, BungMokhtar selagi boleh tgk kat MakKaKMah... nanti rindu la pulakkkk

      Padam
  13. Lagi hebat dari watak2 filem P.Ramlee 6 Jahanam. Ini 8 Jahanam

    BalasPadam
  14. Cari larr PM muda sikit,menteri2 yg ado semuanya tua2 bangka tiada kercergasaan langsung...ngabiskan harta negara ado larr

    BalasPadam
  15. Kesian, muka2 pengkhianat dan penjualnagama kena beli banyak pampers baru2 ini kerana setiap jam MENCIRIT saja.

    BalasPadam
  16. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  17. Parti Politik Cina dan India tersengih sengih guling guling tengok perangai parti politik dan politikusnya berebut kuasa. Mereka cool je. Menang kalah tetap MCA tetap DAP. Kita? Kejap BN, MN, PN entah apa pulak lepas ni...No N...

    BalasPadam
  18. Ralat - ...perangai parti politik (Melayu)

    BalasPadam
  19. Hasil mana kalau bukan hasil sabah

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.