Header Ads

Header ADS

Seorang lagi ahli tegar AMANAH buat kerja jahat


Sebelum ini seorang ahli PAN berjawatan Ketua PAN Ledang, Johor Azhar Islamin buat posting biadab, terhadap YB Dato' Seri Tuan Guru Presiden PAS. Hari ini seorang lagi buat kerja jahat yang sama.

AMANAH ni tak belajar agama,. tak ada penasihat agama ke?
IKRAM dalam AMANAH duduk diam sahaja ke?

MR : AMANAH ini rosak agama kerana kejahilan pemimpin mengejar keduniaan   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


15 ulasan:

  1. Hairan apa berkawan dgn komunis dap perangai boleh tengok sendirilah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila spesis pankhianat yang kepala dah tak center dan jahil bab agama maka orang dah tak hairan sangat kerana umum telah tahu lembu pun lebih cerdik dari kluster pankhianat....mudah mudahan satu ketika dia sempat bertaubat dan memohon maaf dari TGHH

      Padam
  2. KENAPA MASIH DIPANGGIL AMANAH...SEPATUTNYA MUNAFIUN KERANA BOHONG KHIANAT DAN MUNGKIR JANJI

    BalasPadam
  3. Siapa mulakan dulu masa semua dunia sibuk sibuk dgn virus Corona kamu Damia langkah Sheraton . menteri Pn pecah rekod Malaysia 70x masuk GLC.mp pas dgn Mercedes boleh tapi dsai mp pas kata penting dirisendiri.kenapa mp pas x pakai kereta proton 2x5.amin.😊🤗☺️😎😁

    BalasPadam
    Balasan
    1. lantaklah nak guna apa2 kereta pun akidah tetap teguh, tapi tak serupa amanah nabi pun dipersenda, dilebelnya pelarian, bukan tu saja nabi isa pun diperdenda, kononnya tuan guru haji hadi mirip tuhan trinity yesus, ini bole merosakkan akidah, nanti dituduh kafir mengkadir orang, mereng betul.

      Padam
    2. Sejak dulu pun YB kat malaysia pakai merscedes.. Bila YB PAS mescedes menjadi satu kesalahan pula.. Sebab puak PH ni tak pernah cerdik duduk dalam gua guna daun cuci tahi.. Yang peliknya duduk penjara 2 kali pun boleh kumpul puluhan juta bila keluar penjara lepas tu melalak macam Anjing nak jadi PM. Pengikut Banduan ni pun ikut je jilat buntut apa yang banduan ni nak walaupun kehidupan pengikutnya hidup merepat tapi banduan ni kaya raya bersama kroni anak bininya..

      Padam
  4. pakai merc bukan pitih rasuah.Tak salah
    yang salah setiusaha menteri PAN ditangkap rasuah.Tu bukan rahmatain alamin

    BalasPadam
  5. Sudah2 lah.macamlah diri hadi awang tu suci Sgt.org yg biadap,sesuka Hati kafirkan orang,macamlah dia confirm Masuk syurga..yg tu ker yg Islamik sangat.sudah tiba masanya Malaysia dipimpin oleh orang yg betul2 jujur,amanah,berintegriti Dan tidak menggunakan agama utk kepentingan diri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini sorang macai kepala tak center dan bodoh terlampau melebihi lembu yang datang menyalak dalam MR...kamu sebutlah tarikh,masa dan tempat TGHH kafirkan orang...asyik sembang kari kafirkan orang.Jika kamu muslim bacalah dan belajarlah kitab batas iman dan kufur. Jika kamu macai RBA yang makan tahi babi, malas kawe nak komen sebab lembu pun lebih cerdik dari ketua RBA

      Padam
  6. SHABAS Nonya SISKA WIBOWO kalian sudah berjaya menghapuskan kata mengata disini

    BalasPadam
  7. Topik yang tak relevan langsung dalam MR

    BalasPadam
  8. Ayah Pan bila ada kuasa Nabi pn dia kata penipu ( ayah pan lid samad )...lepas tu ada hati nk jd Tuhan ( ayah pan nipah maiden ). Last2 tok ayah ( ketua terutama ) sabu pulak kata Islam agama pelarian. Puak ni jual agama demi kepentingan politik sampai mcm tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagi orang yang jernih dan lurus hatinya akan dapat bezakan akhlak dan ilmu para ayah pan berbanding dengan lebai lebai serta ulama TGHH.Jika ayah pan mengatakan lebai menunggang agama maka boleh juga dikatakan ayah pan pula menunggang syaitan kerana benci kepada ulama.Golongan menunggang agama adalah golongan yang benar di jalan yang lurus dan golongan penunggang syaitan pula merupakan golongan pankhianat atau kluster toghut yang derhaka serta menyesatkan manusia

      Padam
  9. Amanah parti mabuk kuasa, itu yg sanggup bersekongkol dgn kafir harbi utk dapat kuasa dan pengaruh,, ini semua parti orang mental saja yg boleh join,, tengoklah sendiri dlm dewan rakyat,, berhujah hanyalah utk puaskan nafsu, bukannya utk memberi idea bernas,, tak sabar pulak aku nak tunggu pru15 utk kuburkan parti ranting DAP ni.. Mereka berlakun nampak baik pada orang melayu Islam,, tpi belakang meeeka² Inilah barua yg nak jerut leher org melayu...!! Haram jadah punya parti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pankhianat memang anjing belaan dapig dan menyokong pankhianat ini ibarat membiarkan musang menjaga ayam

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.