Header Ads

ads header

Flash News

Team building patuh maksiat?


Adakah begini caranya team building yg patuh syariah?! Kursus² yg seumpama ini sangat² tidak patut dilaksanakan. Kalian sanggup langgar dan menolak batas² halal dan haram dalam agama.

Mohon pihak @officialcowaymalaysia alert isu ini, jangan dicampur aduk antara kerja dan maksiat! Jagalah kebajikan beragama staff² kalian!

Syed Bakri Al-Yahya

MR : Ini kerja orang yang bodoh agama   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Team building anjuran puak kafir dan puak munafiqun patuh Syaitan dan Iblis untuk memusnahkan akhlak umat Islam dan mempromosi maksiat (dan mungkin kesesatan) melalui program pergaulan bebas.
    Program maksiat ---> Hilang perasaan malu ----> Aktiviti maksiat
    ---> Masalah sosial.

    Kita juga pernah terbaca dakwaan syarikat swasta kafir menganjurkan program maksiat seperti minum arak untuk kakitangan mereka termasuk orang Melayu di atas nama program motivasi , team building dll.

    Segelintir kakitangan Melayu muka tembok akan mengambil peluang selamba minum arak di hadapan orang Melayu lain.

    Bahkan terdapat kita pernah terbaca dakwaan majikan kafir menghalang kakitangan Islam dari menunaikan solat fardhu Jummat dll.

    Sebilangan kakitangan umat Islam juga dipaksa menjual arak oleh majikan kafir.

    Kita mohon Kerajaan Malaysia terutamanya jabatan agama Islam menyiasat kebenaran dakwaan di atas. Jika benar, sila bertindak segera. Ingatlah Malaysia adalah negara Islam mengikut Perkara 3 (1) Perlembagaan Malaysia.

    Wahai umat Islam , marilah kita semua memulaukan produk syarikat yang menganjurkan program maksiat yang melibatkan kakitangan umat Islam.

    Marilah kita semua menyokong BMF ( Buy Muslim Products First ) untuk memperkasakan dan memartabatkan ekonomi umat Islam. Peniaga Islam akan membayar zakat yang akan disalurkan kembali kepada umat Islam yang layak.

    Bukankah tindakan anda menyokong perniagaan kafir akan menyebabkan wang anda akan disalurkan ke badan dakwah kafir, pusat ibadah kafir, parti kafir yang memusuhi Islam rejim pengganas Israel, rejim pengganas China Komunis dll ?

    BalasPadam