Header Ads

ads header

Flash News

Bersedialah UMNO untuk terima hukuman kali kedua pada PRU15


“Saya lihat kebelakangan ini, kita mula serang sesama kita di sosial media dan di lapangan. Bagi saya, ini satu perkara yang tidak baik buat parti UMNO jika berterusan berpanjangan.

“Selaku pemimpin muda dalam UMNO, saya mengambil pendekatan untuk mengingatkan antara satu lama lain, bahawa musuh utama dan nyata kita ialah DAP dan gabungan PH.

“Sudahkah kita lupa selama 22 bulan PH jadi kerajaan apa yang kita lalui? Bantuan rakyat dikurangkan, penjawat awam dikurangkan dan subsidi rakyat dikurangkan,” .. Malah, ada bantuan rakyat yang diperkenalkan zaman kerajaan Barisan Nasional (BN) telah dimansuhkan oleh kerajaan PH .. sudahkah pemimpin UMNO lupa gerakan PH di peringkat antarabangsa seperti ICERD, bantuan e-wallet RM30 dan sebagainya?

“Rakyat kini sedang menilai parti kita. Jika kita masih dengan budaya tidak sihat ini, saya risau Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU 15) nanti rakyat akan hukum UMNO sekali lagi.

“Allah berikan peluang kedua kepada kita agar perbaiki kelemahan parti, tetapi jika kita tidak bersyukur pada nikmat-Nya, tidak mustahil Allah akan tarik semula nikmat yang diberikan.

“Saya dengan rendah diri, mohon pada semua kepimpinan, ahli parti dan pendokong parti untuk hentikan serangan dalaman dan fokus pada musuh utama kita iaitu PH,”

Datuk Armand Azha Abu Hanifah
Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO,





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. AMNO harus bermuhasabah,beristikharah nbermuzakarah dlm mencari hala tuju parti utk kekal mengigit

    BalasPadam
  2. Umno perlu berubah..jgan diulangi kesilpan yg dulu..jgan tamak n gila kuasa..

    BalasPadam
  3. Aku sgt gembira bila ada MN dan PN..penyatuan ummah...tp bila mula bercakaran aku jd meluat..aku adalah rakyat bawahan...tolong abaikan mereka yg dah kalah dari umno itu..x ada muka baru ker...mereka rakyat dah tolak...

    BalasPadam
  4. Puak uban putih atas kepala yang bodoh.Kemaruk kuasa,tak sedar diri dan tamak haloba.Kelautt la PRU15 jika ambil puak ni masuk calon.serang sesama sendiri.Lubang kubur duk nunggu

    BalasPadam
  5. Kalau umno pakai lambang bn dalam pru 15 banyak kawasan bn Akan bungkus...

    BalasPadam
  6. Sudah sampai masa generasi baru UMNO bergerak kedepan demi survival parti dan bangsa melayu dan yang lama sudah sepatutnya muhasabah diri dan buang lah sifat penting kan diri demi bangsa melayu

    BalasPadam
  7. Buang zahid komedi dan konco dalam umno..diorang pengkhianat penyatuan ummah

    BalasPadam
  8. Umno dh lama memerintah dgn membawa slogan lagu anak kecil bermain api, tanah air jadi milik bgsa lain. Namun selama 62 tahun umno memerintah tanah rezab melayu hanya tggal 12% lg. Lihat lah betapa umno mnjaga bgsa, agama dan negara tanah melayu. Di Pahang pun MB Umno sdgn dk berbincang utk diteruskan tanah musang king dgn pnceroboh cina tanpa denda dan pnjara. Ini semua kerja2 jujur parti umno la yg rakyat dudok percaya sgt. Nanti anak cucu nk beli tanah kediaman pun dh tiada. Kena cari negara lain pulak. Betul ke LGE cakap melayu adalah bgsa yg paling bodo dlm dunia. Melayu mane ?

    BalasPadam
  9. Adakah anda memerlukan Pinjaman segera? Kami menyediakan pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta, dll. Sekiranya anda berminat, hubungi kami: (challotloan@gmail.com) Tawaran

    pinjaman segera

    BalasPadam