Header Ads

Header ADS

Menteri yang dibenci DAP/PH buat kerja untuk rakyat


Dr Khairuddin Takiri
petang semalam menziarahi 10 keluarga warga sawit yang susah di Hulu Teris, Sepang. Rata-rata mereka mewarisi kebun sawit tinggalan orang tua 1-3 ekar setiap seorang di samping rumah pusaka yang uzur.

Pokok sawit banyak yang sudah tua perlu ditanam semula. Sebahagiannya masih mengusahakan sawit sebagai sampingan sahaja. Sedikit keceriaan apabila sawit semakin tinggi harga.

Beberapa bantuan barangan keperluan harian dan wang tunai dihulurkan agar mereka ceria dan gembira. Turut mengiringi saya hari ini pimpinan PAS kawasan Sepang diketuai Hj Haslin sebagai YDP.




MR : Biarkan pun asyik dierang oleh cybertropper PH dan sebahagian geng UMNO yang musuh MN (puak ni berpakat dengan PH) tetapi PAS tetap buat kerja.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


13 ulasan:

  1. Menteri PAS mmg sentiasa dicari apa2 yg buruk n oerkara baik akan dinukil buruk,,,sbb keldai2 DAP segor nengor

    BalasPadam
  2. Buat lah terbaik yb.jangan peduli spesis2 babi n kera ni.

    BalasPadam
  3. Teruskan usaha murni YB. Jgn peduli org kata

    BalasPadam
  4. Soal kebajikan tak akan boleh menghapus kan dosa khianat.
    Selagi orang dikhianati tidak mengampunkan nya.
    Haram tetap haram
    Tak ada hujah yg boleh menghalalkannya.
    Ianya juga dosa atas hukuman terpilih.
    Bila anakku sendiri yg mencuri niscaya aku akan potong tangan nya.
    Sabda nabi saw.

    Ulama UMNO ikut siapa ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rara ADUN KETARI IKUT ULARMAK PAN KE ???..K E S I A N...ek.

      Padam
    2. Arif Muluk,
      Apa dia definisi khianat?
      Bagi umat Islam, khianat bererti melawan Allah dan Rasulnya.

      Adakah Musa melawan Firaun itu khianat? Tidak. Kerana Musa ikut perintah Allah.

      Jadi sebelum kamu tuduh kami khianat, kamu fikir dahulu, adakah menyokong DAP dalam usaha ICERD dan Status Rome itu khianat?
      Adakah dengan menyokong PH member hentikan kontrak dan appointment berpuluh ribu penjawat awam termasuk diri saya, dan menghentikan elaun kritikal itu satu pengkhianatan?

      Padam
  5. Apa punya bangang la. Dah nama menteri, mmg kena la buat kje utk rakyat. Bukan kje free tp dibayar gaji pakai duit rakyat.bengap btl lembu2 ternakan Pas ni. Kalo ustaz ebit tu, baru la org respek.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis tu..kau BABI TERNAKKAN DAP ke ???..k e s i a n ..ek..

      Padam
  6. bila tokong kamu x buat kerja tak bangang?kerjanya hanya mencetuskan isu kontrovesi pada UMAT ISLAM selama 22 bulan dgn kencing MANDAT RAKYAT. kamu yang BENGAP daH berapa tan makan KHINZIR DAPIG .

    BalasPadam
  7. Keldai2 ph jgk yg bengap bengong lg bangang x bertebing

    BalasPadam
  8. Buat kerja mestilah kena tunjuk..nanti spesis2 bangang kata makan gaji buta.

    BalasPadam
  9. You perform, you win.
    PH semua tokok. Ibarat kata Namewee.

    BalasPadam
  10. Asal PH sahaj nampak bodoh, asalkan bodoh nampak sangat PH.Hujah sekadar kepala lutut.Sayang sangat DAp rasuah tu dan benci snagat geng lebai.mati nanti panggil geng DAP urus mayat kamu

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.