Header Ads

ads header

Flash News

Nasihat untuk Trump


Mr Trump, you ada dua pilihan untuk menghadapi hari-hari selepas kalah pilihanraya. Kami di Malaysia, ada dua contoh yang you boleh pilih.

Pertama Jadi seperti DS Anwar. Rekrut crowd untuk bantah keputusan pilihanraya, berguling di jalan raya, buat tuduhan penyamun, perompak bagai, roadshow sini dan sana, etc. Jangan mengaku kalah di hadapan penyokong. Biar penyokong sentiasa heated up, panas sepanjang masa. Bakar sentimen mereka.

Atau pilihan kedua, jadi seperti DS Najib. Bangkit melawan dengan fakta dan troll. Bangkit dengan jenama Bossku. Troll sana, troll sini. Apa sahaja kelemahan lawan, troll dan kemudian diisi dengan cadangan yang membuat penyokong anggap power dan bijak.

Kami di Malaysia boleh bagi kursus untuk kedua-dua method ini untuk you cuba. Kami ada yang ketiga,  method The Atuk, tapi yang tu kami tak bagi. Copyright patent untuk negara kami saja. Rare version.

Dr Tanaka Mustafa





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan