Header Ads

ads header

Flash News

Gambar lama Mahathir-Hadi jadi fitnah cybertropper Harapan


Seorang cybertropper Puttera Putera yang dibayar gaji oleh pihak Harapan (parti Bersatu) daripada proxy Tan Sri Muhyiddin RM4,000.00 sebulan dan sebuah notebook serta satu handphone iphone telah membuat fitnah kononnya Presiden PAS berjumpa dengan Tun Mahathir.

Dalam tulisan facebooknya Puttera Putera membuat fitnah dengan menulis;

Kawan2 Semua Kenal Tak Siapakah Gerangan Orang Yg Sedang Bersalaman Dgn YAB PM Tu.!!??
Sebelom PRU14 Kata Kat Kawan Tu Memang Tak Hingat Punya,Macam Berkerat Rotan Berpatah Arang Dah.!!
Hmmm...Duniaaa,Duniaaa..!!!

Dengan gaji RM4k dia dah rasa dunia ini "ana yang punya", hilang pertimbangan agama dalam bulan Ramadhan pula tu, sanggup buat perkara yang haram.

Gambar tersebut adalah semasa Tun Mahathir dan TG Hadi Awang bertemu di majlis perkahwinan Akmal Heiqal Kamaruzaman dan Nurshuhada Wan Mohamed Azman di Kota Damansara pada 5 Disember 2015.

Akmal Heiqal merupakan anak kepada Naib Pengerusi Ingress Corporation Berhad, Datuk Rameli Musa.  (sila rujuk di sini)



Kenapa parti BERSATU dan HARAPAN sanggup bayar RM4K untuk seorang cybertropper yang bodoh dan jahat sepertiPuttera Putera?

......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
Whatsapp MR | Telegram MR | Facebook MR

12 ulasan:

  1. Dakpe,dema kebal dlm kubur nanti!

    BalasPadam
  2. Cyberterompah Putara Putarrra berlagak suci dalam FB dengan menulis 'Hidup, Mati, Rezeki Dan Jodohnya Hanyalah Di Tentukan Oleh Allah Taala Jua' tetapi malangnya Putara Putarrra sendiri memilih untuk mencipta auta dan menjaja fitnah terhadap ulama Islam kerana sedikit habuan dunia yang tidak mampu melepaskan putara putarrra dari siksaan neraka.

    Bertaubatlah putara putarrra sebelum terlambat kerana dosa fitnah adalah lebih besar dari dosa membunuh !!!!

    BalasPadam
  3. Kalaupun ianya benar sekalipun, ia hanya mengesahkan bahawa meskipun politik matang membenarkan pengamalnya 'berkerat rotan berpatah arang' dalam hal2 politik tetapi tidak dalam hal2 hubungan sesama umat. Takkan itupun nak dijadikan isu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika cybertrooper dedak pakatan membuat fitnah terhadap TGHH, maka ia telah menjadi isu besar sebab fitnah boleh membunuh karakter seorang ulama Islam dengan mencoreng reputasi ulama tersebut.

      Bahkan Islam menyatakan dosa fitnah adalah lebih besar dari dosa membunuh.

      Padam
  4. Tak ada apa pun yang salah gambar tu. Silaturrahim tetap silaturrahim. Politik lain cerita. Takkanlah bila nak lawan bola sepak tak jadi lawan sebab dah salam2 sebelum sepak mula

    BalasPadam
  5. Baru dpt sikit dah sanggup membunoh... ni la dia melayu paria.

    BalasPadam
  6. Semoga penulis ini diberi taufiq dan hidayah oleh Allah swt dan menjadi pejuang Islam dalam menegakkan agama Allah dan melindungi Islam dan ulama ulama mukmin

    BalasPadam
  7. ambil foto..dedahkan siapa putera tu

    BalasPadam
  8. Cyber trooper pakatan haprak memang banyak menyerang,mengutuk,mencerca,menghina TGHH. Dalam kamus mereka tiada istilah dosa pahala,syurga neraka. Kita pun tidak pasti agama apa anutan para balaci tersebut yang begitu benci pada fikrah Islam TGHH dan PAS. Kita pun tak tahu apa kerugian serta kesalahan besar apa yang telah dilakukan oleh TGHH

    BalasPadam
  9. gambar ini adalah modal utk BPMS...Kita tularkan dgn agenda BPMS...itupun tak reti nk manipulate...blajar la dgn TKO sblm nk berblog...mindarakyat ni jauh kualiti nak capai TKO

    BalasPadam
    Balasan
    1. TKO telah digunakan oleh barua-barua pakatan untuk menfitnah PAS dll. Dan lihatlah hasilnya sekarang ---> semua janji pakatan ke laut dan rakyat kecewa !

      Padam