Header Ads

ads header

Flash News

Manifesto Ke 4 (Lesen Motor Percuma) Ke Meja Bulat Untuk Di Realisasikan


Manifesto yang di janjikan sebanyak 20 perkara telah cuba di laksanakan mengikut agensi agensi yang terbabit .

Bagi exco pembangunan belia, sukan dan ngo Us Wan Sukairi Wan Abdullah berkata" kita cuba menyelesaikan janji janji dalam manifesto dulu sebaiknya dan insyaAllah bagi pembangunan belia lesen percuma antara manifesto yang kita tawarkan dan kita akan cuba menlaksanakannya sebaik mungkin."

Beliau berkata demikian ketika bersama dalam perbincangan dengan agensi agensi saperti sekolah memandu,wakil dari pegawai daerah , wakil pejabat pendidikan, jabatan keselamatan jalanraya dan juga jpj di Wisma Darul Iman pada 27 mei 2018.

"Banyak perkara dan mekanisma perlu di runding dengan pihak pihak terbabit sebelum manifesto ini di luluskan dan kita amat mengharapkan akan dapat melaksanakannya secepat mungkin." tambah beliau lagi.

"Nantikan berita gembira ini dibuka untuk semua belia diluar sana yang belum memiliki lesen memandu motosikal. Insya Allah pihak pembangunan belia sedang menguruskannya dan akan dimaklum perkembangan dalam waktu terdekat."


......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
https://telegram.me/mindarakyat
https://www.facebook.com/Mindarakyat

3 ulasan:

  1. Percuma adalah satu pencapaian, satu aspek lain yg tidak kurang penting ialah standard kelayakan pemanduan. Ia tidak harus tidak menurun apabila permintaan mengatasi kesiapsiagaan para penguji.

    BalasPadam
  2. erajaan terengganu menduhului amanah dan janji walaupun mempunyai kenkangan, combination cendikiawan + agamawan = rakyat sejahtera

    BalasPadam
  3. Manifesto TIPU dari pakatipu. Dekat 1 tahun memerintah tapi habuk pun talak

    BalasPadam