Header Ads

ads header

Flash News

Sebelum PRU14 melalak kata Malaysia telah di pajak gadai kepada China.. Kini China Rakan Malaysia


Pengumuman Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, mengenai sokongannya terhadap inisiatif ‘Belt and Road’ China membantu mengulangi dasar pro-perniagaan kerajaan yang baharu dan meneruskan kesinambungan dalam mengukuhkan hubungan persahabatan antara China dan Malaysia.

Presiden Dewan Perniagaan Malaysia-China (MCCC), Tan Yew Sing, berkata sebelum Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14), Dr Mahathir menekankan mengenai keperluan mengkaji semula projek modal China di negara ini, terutama projek Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) yang menyebabkan pergolakan dalam kalangan syarikat China dan peningkatan tuduhan anti-China.

Sebelum PRU14 melalak kata Malaysia telah di pajak gadai kepada China.. Sudahnya dia pulak yang ketuai untuk meneruskan inisiatif tersebut..  Kepada penyokong kerajaan yang baru diberi mandat tak terasa ker Malaysia kena gadai lagi..Kita bukan kata Najib bagus, tapi kita tak setuju dengan politik fitnah. Itu belum lagi isu fitnah PAS nak UG dengan UMNO. Sokong PAS sama sokong UMNO.

Jangan kita kena "Sengat dua kali" oleh bekas ketuan penyamun negara. Kita sudah tumbangkan ketua perompak tapi jangan kita gembira sangat kerana bekas Ketua Penyamum boleh balik semula menjadi Ketua Penyamum walaupun sudah tua. Selain dia akan memecah rekod dunia sebagai PM tertua, dia juga adalah ketua penyamum tertua di dunia.



SemutApi @ FireAnt
http://semutapi-fireants.blogspot.com/




......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
https://telegram.me/mindarakyat
https://www.facebook.com/Mindarakyat

3 ulasan:

  1. Lama dah tau...org politik bl2 masa bole u turn..yg terbaik adlah PAS

    BalasPadam
  2. sebelum PRU tidak ada maklumbalas dari avast yang berbunyi:"penyedia perkhidmatan internet menyimpan maklumat pelayaran dan pencarian komputer ini". kini dah ada. apakah pelayar2 kini diperhatikan? kalau ya siapa yang buat kerja2 ini?

    BalasPadam
  3. Rezab 440 bilion dan hutang 50% dari KDNK adalah bank rap. Itulah yang hipokarat beritahu.

    Makanya untuk keluar dari status bank rap Rezab harus lebih dari 440 bilion dan hutang harus rendah dari KDNK.

    Dengar cerita puak hipokrasi memiliki pakar ekonomani tertua di dunia yang mampu memulihkan apa jua keadaan.

    Berilah can pakar itu buka kuntau terlebih dahulu. Tak perlu terBURU BURU..

    BalasPadam