Header Ads

ads header

Flash News

Mahfuz makin bodoh, betul kata Tok Guru Nik Abdul Aziz


Mahfuz Omar, antara orang yang sukar membuat kenyataan walaupun tanpa pengetahuan kerana dia beranggapan, bila apa yang dicakap menjadi tajuk akan membuatkan dirinya akan melonjak naik. Pasal itu kenyataannya banyak yang merapu, membuat tuduhan dan membina persepsi.


Mana Mahathir p[ergi di situ akan ada dia. Nak masuk BERSATU tapi kerusi Pokok Sena dapat kepada AMANAH, akhirnya masuk AMANAH. Dia juga akan dapat jawatan kabinet kerana Mahathir nak dia.

Sebelum ini hentam kos ECRL yang melibatkan RM55 billion, katanya macam nak bina landasan emas. Tapi bila PAKATAN HARAPAN setuju semula projek ni dengan kos RM70 billion Mahfuz tak bunyi mulut pula.... TERSUMBAT DEDAK KE?

Betullah kata Tok Guru Nik Abdul Aziz, mereka yang meninggalkan perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS kerana mencapai sesuatu maksud tertentu sebenarnya adalah mereka yang bodoh.



MR : Perjuangan Islam sentiasa diuji dengan harta dan pangkat, kadang kala ada yang terpesong daripada jalan dakwah kerana mereka melihat jalan yang pendek dan senang bagi mencapai kerjayaan sedangkan perjalanan dakwah itu panjang dan penuh dengan tohmahan serta fitnah....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Kalau bukan kerana lambang mata satu, tak tahulah berapa kerusi yang lambang klonan Imayam ini akan raih kalau masuk gelanggang dengan mengibar lambang sendiri. 2?, 3? atau 0?

    BalasPadam
  2. Bersyukur org2 yg mcm ni keluar dr Pas.. blh nmpk belang dan sifat sebenar bila dh keluar dr Pas

    BalasPadam
  3. Hanya orang bodoh undi pemimpin bodoh. Masuk angin, keluar asap.

    BalasPadam