Header Ads

ads header

Flash News

Tarian gelek LGBT kutip derma, apa komen Mujahid?


KUALA LUMPUR – Penularan tarian gelek yang didakwa melibatkan mak nyah dalam satu majlis kutipan Tabung Harapan tular di media sosial.

Majlis makan malam bagi mengutip sumbangan Tabung Harapan itu kelmarin telah dicemari insiden yang memalukan.

Ini kerana majlis yang berlangsung di Pelabuhan Klang itu telah mengundang penari makyah yang berpakaian seksi membuat persembahan.

Mengulas perkara itu, calon Barisan Nasional bagi Pilihan Raya Kecil Sungai Kandis, Datuk Lokman Noor Adam tertanya-tanya apa pendirian lawannya dari PKR, Mohd. Zawawi Mughni yang lebih dikenali Ustaz Zawawi.

“Agaknya apa pendirian Ustaz Zawawi terhadap keputusan Pakatan Harapan memanggil tarian gelek LGBT untuk mengutip derma bagi Tabung Harapan ya?

“Mampukah seorang ADUN Pakatan Harapan menyanggah Perdana Menteri atau timbalannya?

“Jika tidak, serahkan tugas itu kepada pembangkang dengan mengundi BN,” ujar Lokman dalam status media sosialnya hari ini.- MalaysiaGazette

Video boleh lihat di telegram
https://t.me/mindarakyat/2281


MR : Ramai pimpinan dalam PAS dulu bertentangan idea dalam menegakkan Islam. Ada yang kata nak selamatkan negara dengan bersama Mahathir.. Kini mereka dalam tong taik....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

6 ulasan:

  1. agaknya ini perkerjaan bagi maknyah yg sesuai

    BalasPadam
  2. Wah mantri agama liberal jahil murakkab berkata semua orang mesti hormati hak LGBT untuk melakukan aktiviti maksiat LGBT.

    Fakta:

    1. Allah dan RasulNya melaknat puak LGBTQ. Nampaknya mantri lebih takut pada abang besar liberal kafir harbi dari Allah.

    Hadis menyatakan hukuman mati untuk puak LGBTQ jelas membuktikan Islam mengharamkan LGBTQ.

    (2) Allah telah mencipta Adam (lelaki) dan Hawa ((wanita) dan tiada LGBTQ.

    (3) Kegiatan LGBTQ adalah jenayah di bawah undang-undang jenayah.

    (4) LGBTQ adalah penyumbang utama penyakit kelamin yang sangat bahaya seperti HIV dan AIDs.

    Kesimpulan:

    1. Mantri agama liberal telah mengingkari perintah Allah dan RasulNya dan beliau juga telah menghasut orang ramai turut mengingkari perintah Allah dan RasulNya.

    Puak liberal dan kafir harbi juga menolak undang-undang sekular yang menjadikan aktiviti maksiat LGBTQ sebagai kesalahan jenayah kerana undang-undang anti-LGBTQ tidak sesuai dengan hawa nafsu serakah mereka.

    Puak liberal dan puak kafir harbi adalah kepala bapak hipokrit @ munafik.

    BalasPadam
  3. Pakatan liberal- kafir harbi telah menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam kerana puak liberal dan puak kafir harbi sangat mencintai aktiviti mungkar dan sesat yang sesuai dengan hawa nafsu serakah mereka.

    BalasPadam
  4. Mujahid duduk depan sekali tgk tarian gelek lgbt.

    BalasPadam
  5. Liberal murtad nak haram jadah ni dah melampau..orang islam d malaysia perlu ambil tindakan.jumpa puak2 haram jadah ni,kita pukul depa secara betjamaah.nmpak siti kasim,katok dia.nampak mujahid,katok dia.nampak g25,katok depa.bagi depa takut...orang islam jgn macam mati pucuk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu nk ikutkn mmg gtu la cara nya..trpksa guna cara kasar..lg berlmbut lg naik naik tocang dia org..mula2 kena katok dulu para munafik yg konon Islam..yp depan kuffar kecut telor..bangsat betul la mujahid ni..klu zaman saidina Umar Al Khattab lama doh ilang pala dia no..

      Padam