Header Ads

ads header

Flash News

2 acara dibatalkan, sindiran tajam Agong kepada kerajan PH


Istana negara membatalkan dua acara rasmi bersempena sambutan ulang tahun hari keputeraan rasmi Yang di-Pertuan Agong Sultan Muhammad V yang dijadual pada 9 Sept depan iaitu istiadat hari keputeraan rasmi dan jamuan teh diraja.

Datuk Pengelola Bijaya Diraja Istana Negara Datuk Wan Ahmad Dahlan Ab Aziz, mengumumkan perkara itu dalam satu kenyataan malam ini.

Menurutnya, Sultan Muhammad V juga menitahkan agar peruntukan perbelanjaan untuk kedua-dua acara berkenaan dikembalikan semula kepada kerajaan untuk disalurkan kepada Tabung Harapan Malaysia.

"Manakala acara-acara rasmi sempena sambutan ulang tahun keputeraan rasmi baginda yang lain tetap diteruskan seperti mana yang telah dirancang.

"Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong XV Sultan Muhammad V menzahirkan ucapan terima kasih kepada kerajaan melalui Jabatan Perdana Menteri yang telah merancang acara-acara rasmi sempena sambutan ulang tahun hari keputeraan rasmi baginda bagi tahun 2018," katanya.

MR : Itu sebab kot tiba-tiba Mahathir tutup Tabung Harapan kononnya ada syarikat manipulasi....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

2 ulasan:

  1. Laaaa....tabung dah nak tutup ke.
    Baru ingat bulan depan nak menabung sebab harga barang akan turun bila tukar SST jadi mungkin akan ada lebih duit sikit.

    BalasPadam
  2. Wah KERAjaan syiah-liberal-kafir harbi telah menjadi KERAjaan tin biskut yang memohon derma dari rakyat yang sedang hidup tertindas sedangkan pemimpin-pemimpin KERAjaan syiah-liberal-kafir harbi hidup mewah kaya raya termasuklah abang besar banglo terlajak diskaun, Maha Qarun @ Sons & daughters dll!

    KENCING JANGAN TAK KENCING ! Dari masa ke masa KERAjaan pakatun mempersembahkan wayang opera baru untuk kencing rakyat supaya rakyat melupakan semua janji pakatun dan membenci parti lawan pakatun.

    BalasPadam