Header Ads

ads header

Flash News

Mat Sabu kena jawab mana datang 12 lagi jet pejuang?


Menteri Pertahanan, Mat Sabu di dalam Sidang Parlimen berkata, hanya 4 jet pejuang TUDM yang mampu terbang. “Hanya empat daripada pesawat mampu terbang dengan baik dan baki 14 masih dalam pembaikan,” katanya.


Semalam, seorang netizen yang menghadiri raptai perarakan Hari Kemerdekaan Ke-61 di Putrajaya mendapati ada 16 jet pejuang membuat pertujukan udara.

16 jet oejuang berkenaan membentuk angka 61 melambangkankan 61 tahun negara telah mencapai kemerdekaan.

Dari mana datangnya lebihan 12 jet pejuang? Adakah kita telah mengimpot jet pejuang daripada negara jiran seperti Indonesia, Singapura atau Thailand? kata netizen berkenaan.

Atau adakah ini jet pejuang Malaysia dan Menteri Pertahanan tidak tahu apa yang beliau cakap di Parlimen tempoh hari tanyanya lagi.






MR : Jangan-jangan rakyat dikencing untuk dapat simpati bahawa PH masuk kerajaan semuanya rosak, duit tak ada dan banyak perkara kena baiki dan pokoknya KAMI TAK BOLEH LAH TUNAI JANJI MANIFESTO... kah kah kah....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

7 ulasan:

  1. Guane pulak, dulu cakap tun taik ada pgalaman jadi pm selama 22 tahun tapi nmpaknya pgalaman tun taik tiada berguna pun kpd msia baru.

    BalasPadam
  2. Selama ini kita percaya kepala bapak syiah sahaja mengamalkan taqiya (pembohongan) rupa-rupanya kepala bapak liberal dan kepala bapak kafir harbi juga mengamalkan taqiya (pembohongan).

    Semua kepala bapak syiah, liberal dan kafir harbi secara berjemaah sedang menggunakan pelbagai fitnah, alasan bodoh, putar belit dan u-turn untuk kencing rakyat sehinggakan hancing seluruh negara.

    Kesimpulan: Syiah + liberal + kafir harbi = tentera dajal laknatullah !

    BalasPadam
  3. Agaknya semua alat-alat ketenteraan kita yg dipertontonkan masa sambutan kemerdekaan pagi tadi dibeli selepas PH menang pilihanraya kot??? Yg zaman BN dulu semua dah rosak tak boleh guna....

    BalasPadam
  4. Proses pembelian jet pejuang memakan masa bertahun maka jet pejuang yang terbang ialah jet pejuang zaman UMNO BN bukan jet pejuang zaman pakatun!!!

    Sepatutnya pakatun menggunakan tikar terbang dan babi terbang dalam pertunjukkan udara dengan bantuan bomoh syiah, bomoh liberal dan bomoh kafir harbi kerana pakatun terkenal dengan pelbagai silap mata, fitnah, alasan bodoh, u-turn dan putar belit untuk kencing rakyat yang naif!

    BalasPadam
  5. Mat sabu ni keja ceramah hentam org blh la.. Mana blh pegang jawatan menteri.. Qualification pun diploma pemakanan.. Kes jet ni saja nak bg sedap rakyat hentam BN.. Kes rm90 juta pun nak tunggu tahun depan baru nak dedah... Hahahhaha...

    BalasPadam
  6. mat zaza sabun ni mana ada sijil kulinari.mat zaza sabun ni ada ijazah taqiyah dari universiti alabama of khurasan dgn universiti syeikh hassan lubnan.

    BalasPadam