Header Ads

ads header

Flash News

Terima Kasih PH hadiah kemerdekaan ke-61 di bawah pemerintahan MahaQorun


Hari ini kita sambut kemerdekaan dengan gembira. Esok kita boleh menangis puas-puas kerana bukan sahaja SST 10% kita kena. Kita kena pula cukai perkhidmatan 6% akan menjadikan 16%.

Jangan sedih Lim Guan Eng kata harga barang turun, Tony Pua antara yang paling tinggi mendapat sokongan rakyat dengan majoriti 100k pun kata harga barang akan turun.

Apa bodoh kita nak percaya kepada Abdul Hadi Awang. Dia tu boleh mengajar agama sahaja. Mana tahu politik dan ekonomi.

Orang kapir yang baik lebih afdhal di sokong daripada orang Islam yang fasik kata ulama parti AMANAH dan IKRAM. apa kita nak susah.

Tahniah sekali lagi


MR : Politik ini boleh membodohkan orang yang cerdik, boleh kencing kepada rakyat yang bodoh....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

4 ulasan:

  1. Tahniah!kabinet pakaturn ahmad maslan harporn tlah berjaya bantu rakyat.16% lagi murah dari 6%,apa ada hal?penyokong pakaturn badut semua kaya raya.

    BalasPadam
  2. Walaupun negara telah merdeka selama 60 tahun, penjajahan Yahudi Zionis ke atas negara telah bermula pada tahun ke 61 di mana negara kita telah diperintah oleh boneka-boneka ternakan Yahudi Zionis seperti kepala bapak syiah, kepala bapak liberal, dewa banglo terlajak diskaun dan wanita liberal naif maka kita tidak merasa hairan melihat boneka-boneka Yahudi Zionis menindas agama Islam dan umat Islam dan mengutamakan hak kafir, liberal, syiah, qadiani dan LGBT, atheis dll dan memberi kebebasan kepada puak liberal, syiah, qadiani, LGBT, atheis dan kafir harbi menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

    BalasPadam
  3. Pembetulan baris ke-2 komen 4:18PTG

    telah bermula pada tahun ke 61 di mana negara telah diperintah oleh boneka-boneka

    BalasPadam
  4. Apakah erti kemerdekaan jika hak umat Islam sebagai rakyat majoriti dan hak agama Islam ditindas dan dinafikan dan hak puak liberal dan puak kafir dibela dan diutamakan oleh pakatan syiah-liberal-kafir harbi di dalam negara yang umat Islam menjadi rakyat majoriti?

    Apakah erti kemerdekaan jika hak rakyat majoriti (umat Islam) ditindas dan dinafikan oleh pemerintah syiah-liberal-kafir harbi? Bukankah ini bererti negara sedang dijajah oleh proksi Zionis?

    Hari ini kita sambut kemerdekaan dengan gembira. Esok kita boleh menangis puas-puas kerana bukan sahaja SST 10% kita kena. Kita kena pula cukai perkhidmatan 6% akan menjadikan 16%. Jangan terkejut jika anda dikenakan cukai makanan dan minuman dan ditambah pula dengan cukai perkhidmatan di restoran dll.

    Jika harga makanan dan minuman ialah RM100, maka anda perlu bayar RM100 + RM10 + RM RM6 = RM116 yang amat membebankan rakyat ! Bayangkan berapa banyak wang anda perlu bayar cukai setiap kali anda makan di restoran dll.

    Tahniah kepada pengundi-pengundi pakatun kerana mereka semua telah dikencing hancing kaw kaw oleh pakatun !

    BalasPadam