Header Ads

ads header

Flash News

Seminar Bahaya Islam Liberal - Esok


Mana-mana yang berkelapangan boleh hadir untuk memahami gerakerja Islam liberal yang mungkin kita tak sedar kerana berselindung disebalik ngo, parti politik dan pertubuhan yang mungkin dilihat nampak macam 'comel' Islamnya.


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

2 ulasan:

  1. InsyaAllah kita semua akan beramai-ramai menghadiri 'Seminar Bahaya Islam Liberal' supaya kita semua boleh menyedari bahawa puak 'Islam' liberal adalah musuh Islam yang sangat berbahaya kerana puak 'Islam' liberal adalah puak munafik akidah yang bersekongkol dengan puak kafir harbi (musuh Islam) untuk memusnahkan Islam dan menyesatkan umat Islam dari dalam.

    Ini bererti puak 'Islam' liberal adalah musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan dan musang berbulu ayam yang lebih berbahaya dari puak kafir harbi sendiri !

    BalasPadam
  2. Wahabi liberal macam asri monkey perlis,rozaime tembak dinding ramlee,maszle dobodo malik,wan saiful kengkang wan jan.syiah liberal macam mat hezbollah zaza sabun,ahmad tukang doa awang,adly cina itik zahari.macam mana dgn dua puak d atas ni?liberal nok harom jugak ni.

    BalasPadam