Header Ads

ads header

Flash News

Ada bukti, ada kuasa kerajaan tapi simpan bukti nak dedah tahun depan 2019... bodoh atau bangang?


Dia ni Menteri Pertahanan. Orang yang ada kuasa. Ada pengaruh tetapi apa perlu dia tunggu sampai tahun depan. Bukti kan dah cukup. Buka fail la sekarang. SPRM tiada masalah ikut arahan.

Nak kata dia ni bodoh, dia pimpinan parti dan ramai agamawan, prof dan cerdik pandai duduk bawah dia dalam parti dia. Ahli hadis dan mufti pun p[engikut parti dia secara siir.


MR : Benar kata Tok Guru Nik Abdul Aziz, jika tinggal PAS jadi bodoh....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



7 ulasan:

  1. Orang ramai meragui sama ada kepala bapak Syiah adalah buta, pekak dan dungu dia pandai mengamalkan taqiya (pembohongan).

    Apabila kepala bapak Syiah membuka mulut untuk berkata-kata, semua kebutaan, kepekakan dan kedunguanya terbongkar dan terdedah di hadapan orang ramai tanpa sebarang keraguan!

    BalasPadam
  2. Mat sabun ini zuhud orang nya.. mat sabun tak pandai ngorat betina.mana mungkin mat sabun tipu tentang pas dapat rm 90 juta dari umno?buktinya mat sabun tak tipu tentang sukhoi 4 biji ja boleh terbang!...ini rahmat besar bagi pengintip2 dari negara lain sebab kerja depa dh jadi mudah.pemimpin terbaik sudah tiba,mat sabun la orangnya yg akan memimpin yahudi dari khurasan..eh?silap plak!mat sabun yg akan memimpin ahli2 pan-dap ke neraka.takbur!!

    BalasPadam
  3. dia kan cuma pandai main masak-masak jee mana reti mikkir perkara besar,oleh kerana mader kutuk dah disucikannya maka dapatlah jadi menteri..

    BalasPadam
  4. Kebodohan kepala bapak Syiah terdedah apabila dia menjilat Maha Qarun setelah dia memaki hamun dan mengutuk Maha Qarun kaw kaw. Maklumlah Maha Qarun telah disucikan oleh kepala bapak kafir harbi biaDAP yang amat memusuhi Islam dan umat Islam.

    Ini bererti pemimpin Syiah telah menjilat kahak dan muntahnya sendiri ! Amat memalukan ! Ptui !

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan sekadar kahak dan muntahnya tahi mader pun habis dijilatnya

      Padam
  5. Sanggup gadai agama demi bersama Kaafir, munafik Dan kuasa

    BalasPadam
  6. Baru baru ni kan MACC ada beku akaun yang terima duit 1MDB tak de pun akaun PAS yg dibekukan. Tapi nak tanya Mat Sabung Ayam, Zaza apa khabar. Mahkamah Syariah terima ke lapuran seorang menteri kerajaan seharusnya disiasat atas tuduhan bermaksiat dengan wanita yang bukan isteri dia? Kalau terima mari kita ramai2 buat lapuran supaya menteri tu disiasat.

    BalasPadam