Header Ads

ads header

Flash News

Bantuan BR1M Akan Dihapuskan Dalam Masa Terdekat – Dr Mahathir


KUALA LUMPUR – Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) akan dikurangkan sedikit demi sedikit sebelum dihapuskan dalam masa terdekat.

Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, ia terpaksa dilakukan memandangkan rakyat terlalu dimanjakan oleh pentadbiran bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sehubungan itu, Dr. Mahathir menegaskan, rakyat tidak patut merasakan mereka boleh mendapatkan wang tanpa bekerja.

“Najib memanjakan rakyat dengan membuatkan mereka fikir tanpa melakukan sebarang kerja kerajaan akan berikan wang kepada mereka.

“Sekarang kita tidak boleh berikan mereka wang kerana kita tidak mencuri wang, tetapi mereka masih mahu wang (BR1M),” katanya dipetik menerusi wawancara bersama portal The Malaysian Insight hari ini.


MR : BR1M bukan sahaja untuk orang tak bekerja, tapi orang yang bekerja tapi tak mampu hidup pada negara yang kos sara hidup tinggi. Br1m juga untuk orang kurang upaya, takkan Mahathir dan PH bodoh nak faham....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



3 ulasan:

  1. apa najib buat semua tak bagus

    BalasPadam
  2. mcm dia sorang ja baguih.. 22 tahun dok gadai mcm2 tu x sedaq ka? Anak2 ramai yg jd bilionair tu apa? Bkn kes tongkat bapak ka? Saja2 ka blh jd bilionair mcm tu..

    BalasPadam
  3. TEPUUUK !!!!!!

    Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) akan dikurangkan sedikit demi sedikit sebelum dihapuskan dalam masa terdekat?

    TEPUUUK !

    Pengundi-pengundi pakatan hanya mampu menelan kahak sendiri sahaja setelah pakatan menafikan kebajikan rakyat dan membuat pelbagai alasan bodoh, fitnah, u-turn dll untuk memungkiri janji dalam manifesto pakatan kecuali UEC dll yang menguntungkan kaum china.

    TEPUUUK !!!!

    Masuk angin keluar asap !!

    TEPUUUK !

    Padan muka

    TEPUUUUK !!

    BalasPadam