Header Ads

ads header

Flash News

PKR menang tipis di Sg Kandis


Calon PKR, Mohd Zawawi Ahmad Mughni telah mencapai kiraan undi yang tidak mungkin dapat di atasi calon BN Lokman Noor Adam pada kiraan sekarang. Secara tidak rasmi calon PKR memang untuk PR kecil ini.

Dianggarkan kurang 51 peratus pemilih yang mengundi PRK hari ini.


MR : Peratus keluar mengundi 49% sangat merosot dan banyak andaian boleh dibuat.....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :


7 ulasan:

  1. Mmg x ramai pon. Aku g ngundi kul 10.30 pg rilek je terus masuk undi, xyah beratur. Takdak orang.

    Org muda lg la x nmpk. Majoriti org tua je g ngundi.

    Tp aku sedih tgk anak2 muda dlm 20 org askar upahan ph sibuk mengibarkan bendera tepi jln nk masuk ke sekolah tmpt mngundi.

    Diorang ni masih tak sedar ke sudah ditipu byk oleh ph?

    BalasPadam
  2. Ada yg sengaja tak mau mengundi

    BalasPadam
  3. Sedih betul aku. Kalau dah macam masih tak mahu bersatu habis tu macam mana?

    BalasPadam
  4. org sg kandis tak kuat semangat islam agaknya

    BalasPadam
  5. Keengganan 49% pengundi untuk keluar mengundi telah menyebabkan UMNO kalah dan memberi peluang kepada pakatan liberal-kafir harbi untuk menang dalam PRK tersebut. Ini bererti 49% dari pengundi tersebut memandang remeh terhadap masa depan agama Islam dan hak umat Islam.

    Yang paling gembira ialah abang besar parti kafir harbi DA-Pig dan kuncu-kuncu liberal dan evangelisnya kerana 'ulama' parti mata satu pun sanggup mengiktiraf pertuanan kafir harbi. Bukankah ini tanda kiamat telah hampir?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita juga percaya sebilangan pengundi tidak dapat mengundi kerana halangan-halangan tertentu seperti urusan peribadi yang tidak dapat dielakkan. Walaubagaimanapun, kita merasa dukacita kerana ramai pengundi (mungkin orang Melayu) sengaja tidak mahu mengundi kerana kejahilan diri mereka sendiri atau sikap tidak bertanggungjawab.

      Padam
  6. Minta maaf saudara,
    Please do not assume that 49% didn't turn are Malays who do not care about the Malays and Islam. Please be fair. I think a lot of people are now quite bewildered with what's going on with the country.

    I sincerely feel that 49% is a reflection of denial syndrome. Let us just wait until September when SST hits our pocket. There will be a lot of anger as our stock exchange and Ringgit Value plummetted. The nation will be in shock as inflation will hit the fan: an estimated 50% increase in daily goods.

    We shall soon see. Just be prepared for the worse. Always have faith in Allah whatever the outcome. He is the All-knower and All-Wise.

    BalasPadam