Header Ads

ads header

Flash News

Suka Sungguh Pimpinan Parti AMANAH (IKRAM) bersama dengan perempuan jadian


Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mujahid Yusuf berkata perkara berkenaan diluahkan Nisha Ayub yang mewakili golongan transgender pada pertemuan berlangsung di pejabat menteri berkenaan di Putrajaya hari ini.

Mujahid berkata pertemuan dijalankan susulan isu penurunan gambar Nisha yang dipamerkan pada Festival George Town di Pulau Pinang itu juga membuka ruang bagi pihaknya mendekati golongan berkenaan.

Ok saya juga setuju dengan apa yang Dr Mujahid orang kuat IKRAM seperti Nik Omar berkata.

Tapi Apa pentingnya kena bersalam?
Tak boleh ke tak bersalam?

Nisha Ayud tu jantan rupa perempuan. Elaklah fitnah.


Artis Yana Shamsuddin boleh tolak salam dengan artis luar negara. Tak jadi masalah pun. Ini sikit-sikit nak bersama. Daripada Mat Sabu, Dr Maszlee, Nizar Jamaludin, Hanipa, dll

Tak bersalam tak boleh Mudarat sangat.
Ini ahli IKRAM kena jawab dan faham supaya orang tak pandang serong kepada PERTUBUHAN IKRAM.


Bukan salam aje peluk pun boleh asal dapat undi bukan Islam. Rosak puak IKRAM ni. Atas masjid bukan main warak tapi pada realiti nafsu lebih daripada agama dan akal.





SemutApi @ FireAnt
http://semutapi-fireants.blogspot.com/



MR : Sudah sampai masa ahli IKRAM keluar pertubuhan merosakkan ini masuk PAS atau ISMA dan HALUAN....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



6 ulasan:

  1. Kalau yang halal di rumah tu bersalaman dengan jantan lain , boleh dak ?.

    BalasPadam
  2. Boleh tak aku nak salam dengan anak dara diorang?

    BalasPadam
  3. Pemimpin-pemimpin munafik liberal mendabik dada mendakwa kononnya merekalah 'pejuang Islam' tetapi lisan dan tindakan mereka bercanggah dengan ajaran Islam. Bahkan mereka sanggup bersekongkol dan berkerjasama dengan musuh Islam untuk menentang, memburuk-burukkan dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

    Dan sebilangan dari mereka adalah ulama su' atau ulama jahat yang sanggup menjual agama untuk mendapatkan sedikit habuan dunia yang sementara ini dan berdiam diri seperti syaitan bisu @ pasu bunga terhadap kemungkaran dan kesesatan. Maka tiada perbezaan antara mereka dan keldai pengangkut kitab.

    Bahkan mereka sengaja memutar-belitkan ajaran Islam dan menyalah-gunakan istilah-istilah Islam seperti 'rahmatan lil ‘alamin' untuk menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal untuk menyesatkan umat Islam.

    BalasPadam
  4. Minda rakyat,kalau ahli ikram ni masuk pas,kita kena brainwash dulu sebab fikrah ikram ni bahaya asal dari irc/jim (kalau nak bahas mau panas henpon ni).isma asal yg sama tapi lebih lunak dgn umno.irc/jim balik ke malaysia si abu urwah(saari sungib) dh buat kertas kerja utk irc/jim meresap masuk dlm parti umno dan pas utk ambil alih parti tu.tapi tak berjaya,ahli irc/jim di dalam umno terpelanting keluar bila anwar kena pecat dari umno. Ahli irc/jim dalam pas hampir berjaya capai jawatan tertinggi dlam pas cuma tok guru hadi awang jd penghalang,lepas tu puak2 irc/jim ni kalah beramai rmai dlam pemilihan pas sebab ahli baru sedar kena tipu.namun tercapai jugak cita2 irc/jim ni nak kuasai parti dgn kuasai paN-DAP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan sekarang ikelam dan pandap telah menjadi khadam parti kafir harbi biaDAP untuk menentang Islam.

      Padam
  5. JANGAN BIARKAN PUAK MUNAFIK LIBERAL MENYESATKAN UMAT ISLAM

    Kesesatan puak munafik liberal menjadi semakin jelas apabila mereka menyalah-gunakan istilah-istilah dalam Islam seperti mendakwa konon Islam sebagai rahmatan lil ‘alamin bersikap bertolak ansur (bertoleransi) terhadap segala bentuk kemungkaran dan kesesatan sedangkan kita semua mengetahui di antara tujuan Islam diturunkan kepada manusia adalah untuk menghapuskan semua bentuk kemungkaran dan kesesatan.

    Bahkan puak munafik liberal tersebut memutar-belitkan ajaran Islam untuk menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal untuk kerana puak munafik ini mahu mendapatkan undi dan keredhaan dari puak kafir bukan keredhaan Allah.

    Allah telah menjelaskan bahawa puak kafir tidak pernah redha terhadap agama Islam dan umat Islam:

    "Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu." (Al-Baqarah 2:120)

    Pernyataan bahwa Islam adalah agama rahmatan lil ‘alamin sebenarnya adalah kesimpulan dari firman Allah Ta’ala:

    وَما أَرْسَلْناكَ إِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمِينَ

    “Kami tidak mengutus engkau, Wahai Muhammad, melainkan sebagai rahmat bagi seluruh manusia” (QS. Al Anbiya: 107)

    (1) Penafsiran Ibnu Qayyim Al Jauziyyah dalam Tafsir Ibnul Qayyim:

    (i) Pertama: Alam semesta secara umum mendapat manfaat dengan diutusnya Nabi Muhammad Shallallahu ‘alaihi Wa sallam.

    Orang yang mengikuti beliau, dapat meraih kemuliaan di dunia dan akhirat sekaligus.

    Kedua: Islam adalah rahmat bagi setiap manusia, namun orang yang beriman menerima rahmat ini dan mendapatkan manfaat di dunia dan di akhirat. Sedangkan orang kafir menolak Islam @ rahmat.

    (2) Ibnu Zaid berkata:

    أراد بالعالمين المؤمنين خاص

    “Yang dimaksud ‘seluruh manusia’ dalam ayat ini adalah hanya orang-orang yang beriman”

    Kita juga mesti ingat bahawa Islam tidak pernah bertolak ansur dengan segala bentuk kemungkaran dan kesesatan. Bahkan Islam berusaha menghapuskan semua bentuk kemungkaran dan kesesatan. Ini dibuktikan oleh prinsip asas Islam iaitu Amar Ma’ruf Nahi Mungkar.

    Allah telah berfirman yang bermaksud:

    "Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, setengahnya menjadi penolong bagi setengahnya yang lain; mereka menyuruh berbuat kebaikan, dan melarang daripada berbuat kejahatan; dan mereka mendirikan sembahyang dan memberi zakat, serta taat kepada Allah dan RasulNya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah; sesungguhnya Allah Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana." (At-Taubah 9:71)

    Ini jelas membuktikan puak munafik liberal adalah pendusta yang berusaha menyesatkan umat Islam dengan menyalah-gunakan isitilah-istilah Islam seperti rahmatan lil alamin dan memutar belitkan ajaran Islam.

    Dan sekarang puak munafik liberal telah mendedahkan kejahatan, kezaliman dan pengkhianatan mereka terhadap Islam dan umat Islam dengan berkerjasama dan bersekongkol dengan puak kafir harbi seperti parti ultra kiasu biaDAP menentang, menfitnah, memburuk-burukkan dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam di negara Islam.

    BalasPadam