Header Ads

ads header

Flash News

Surat terbuka untuk Marina Mahathir pendokong LGBT


Kehadapan Cik Puan Marina bt Mahathir,

1) Saya adalah seorang doktor perubatan dan saya tidak mengiktiraf perlakuan seks bebas apatah lagi songsang.

2) Adakah anda bersetuju kini golongan yang mendominasi carta penghidap HIV adalah di kalangan komuniti LGBT?

3) Sehingga kini, walaupun pesakit yang hadir mendapatkan rawatan dari saya tergolong dari kalangan LGBT, saya tetap melayan mereka sebagai pesakit dan memberikan rawatan yang terbaik buat mereka. Apatah lagi jika mereka berada di hujung usia. Maka, hak apakah yang anda sedang perjuangkan?

4) Adakah Cik bersetuju jika ada darah yang didermakan oleh golongan LGBT didermakan kepada salah seorang ahli keluarga Cik? (Buat masa sekarang penganut LGBT tidak dibenarkan mendermakan darah disebabkan gaya hidup yang berisiko tinggi). Adakah itu kesamarataan yang Cik mahukan?

5) Jika kalian melaungkan hak, maka kami juga mahu melaungkan hak untuk hidup aman damai serta bebas dari gaya hidup songsang dan segala penyakit bawaannya.

6) Akan tetapi, jika kalian mula mempromosi gaya hidup sebegini di media, kalian sudah mula mengganggu gugat keamanan & ketenteraman kehidupan kami untuk mendapat akses yang murni di media-media.

7) Kami juga punya hak untuk memastikan pemikiran anak-anak kami dan sanak saudara kami agar terselamat daripada  terjerumus ke dalam pemikiran & perbuatan songsang ini. Na'uzubillah.

8 ) Akhirnya, jika kalian rasa itu bukan satu dosa dan itu adalah hak peribadi, maka buatlah tapi pastikan kalian bukan berada di bumi Tuhan!

Nur Ilyani Mohamed Nawawi

Pasir Mas
6/8/2018

#NormalisasiDosa #NoLGBTIQ
#NoLesbian
#NoGay
#NoBisexual
#NoTransexual
#NoIntersexual
#NoQuestioning




............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



6 ulasan:

  1. Sangat setuju dgn ulasan penulis...tapi kita kenal ker lgbt?....kita hanye biasa lihat pondan...pondan mudah sangat di cop lgbt...kegiatan lesbian gay dan transgender tersorok tidak seperti di negara barat...sukar untuk tindakan...kebanyakan pusat maksiat melibatkan lekaki dan wanita...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita boleh mengenali puak LGBTQ melalui mentaliti, sikap dan tingkah laku mereka sendiri yang cenderung kepada LGBT. Sebab itulah kita boleh membezakan antara lelaki normal dan puak kunyit yang sakit mental.

      Padam
  2. kalau hati dah mati beri peringatan pun dia tak peduli...

    BalasPadam
  3. Puak LGBTQ adalah setaraf dengan haiwan ternakan bahkan mereka lebih sesat lagi kerana mereka berani mengingkari perintah Allah dan RasulNya yang telah melaknat puak LGBT dan aktiviti LGBT.

    Bahkan mereka telah menentang dan menghina Nabi Lut @ Lot yang telah melarang aktiviti LGBTQ sehinggakan Allah menurunkan siksaan yang amat pedih untuk menghapuskan puak LGBTQ.

    Sejarah berulang lagi apabila puak LGBTQ mula berkembang dengan sokongan puak munafik liberal seperti Sisters in Sins (SIS) seolah-olah mereka mahu mencabar Allah dan menghina ajaran Islam dan umat Islam.

    BalasPadam
  4. Bersama2lah kita berdoa moga golongan dan pendokong lgbtq kembalu ke pangkal jalan kerana bala dari allah turun tidak kenal sapa. Pada kerajaan ph bertegaslah membenteras golongan ini kerana allah dah bagi amaran bukan masa untuk berlembut pada mereka kerana mereka mencabar kekuasaan allah.

    BalasPadam
  5. Nak gay ke nak Lesbian ke lantak merekalah. Sendiri buat sendiri tanggung.

    Tak payah lah nak "impose" (pinjam kata-kata Siti Kassim) kepada kami untuk menerima mereka dalam menuntut hak yang bukan-bukan seperti kahwin sama gender dan sebagainya.

    Nak hidup macam biasa okay je. Tiada siapa peduli pun. Tapi nak hak kahwin dan ada anak macam orang lain tak bolehlah.

    BalasPadam