Header Ads

ads header

Flash News

Berpusing-pusing kepala Wan Saiful cari alasan PTPTN akhir dia fitnah PAS


Senang sungguh tugas Pengerusi PTPTN. Bukan untuk mencari jalan penyelesaian bagaimana hendak membantu Mahasiswa memyelesaikan masalah hutang mereka, sebaliknya menunding jari ke sana sini.

Kalau sebelum ini Wan Saiful Wan Jan menyalahkan DS Najib Tun Razak sehingga mendapat maki hamun netizen, kini beliau beralih menyalahkan PAS, kononnya PAS punca desakan supaya PTPTN diberi percuma.

Pakatan Harapan cuba dan telah memperbodohkan Rakyat Malaysia. Mereka meletakkan otak Rakyat Malaysia di lutut kaki mereka. Sudah jelas di dalam manifestomato mereka janji hendak menstrukturkan semula hutang PTPTN. Kenapa sekarang PAS dan DS Najib menjadi kambing hitam untuk dipersalahkan. Bodoh sangatkah penyokong Pakatan Harapan ini?

Berikut adalah bukti penjelasan Pakatan Harapan yang dipetik melalui Buku Harapan (halaman 136) yang menerangkan mengenai semua manifesto (janji) pilihan raya Pakatan Harapan. Janji ini wajib ditunaikan oleh mereka sepertimana yang telah dijanjikan. Melainkan mereka menggunakan kata-kata Pengerusi Pakatan Harapan, "Manifesto bukan kitab suci."



Sumber : http://khairulryezal.blogspot.com



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

1 ulasan:

  1. Selama ini orang ramai tidak tahu tentang kebodohan berganda kepala bapak liberal Wang Sayfool sehinggalah Wang Sayfool sendiri yang berkata-kata (untuk mengesahkan kebodohan berganda dirinya sendiri) untuk menyokong dan membela penipuan pakatun ke atas rakyat !!!

    Hanya peimpin-pemimpin lidah biawak dan tidak bermoral sahaja menyokong dan membela penipuan pakatun ke atas rakyat. Merekalah yang sentiasa mencari kambing hitam (PAS dan UMNO) untuk difitnah dan dipersalahkan semata-mata untuk menutup kesalahan, putar-belit, u-turn, kelemahan, kebodohan dan penipuan pakatun.

    BalasPadam