Header Ads

ads header

Flash News

Apakah akidah boleh hilang hanya pergi sembahyang di kuil?


Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim enggan menjawab dakwaan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengatakan pendirian Anwar kepada Islam tidak konsisten.

“Saya hadir bukan sembahyang di kuil, saya hadir dalam majlis kebudayaan di pekarangan kuil. Jadi saya akan teruskan program kemasyarakatan ini,” ujarnya.


Abdul Hadi Presiden PAS pun tak kata Anwar pergi sembahyang di kuil. Dia hanya kata pendirian Anwar kepada Islam tidak konsisten.

Apa maksud penderian Islam tidak konsisten itu yang patut di ulas oleh Anwar Ibrahim.

Malah cara Anwar buat adalah bertentangan dengan Islam.

Mana pergi ulama dalam PAKATAN HARAPAN. Dah jadi TEROMPAH ke?


 Mufti ini hanya mengulas yang orang buat Islam dia tak setuju aje. Tak setuju zikir dan tahlil membisu pasal pakaian Anwar.



yang ini pun bisu semacam aje. Bila pasal hadis dia rasa dia hebat seolah-olah hadis dia tahu Iman Shafie tak pernah jumpa. Tapi bila pasal Anwar dia diam membisu, kerana Anwar PH geng dia.



Yang ini hebat juga buat rakaman video kenapa perlu sokong PH dan tolak parti satu lagi (PAS). Walaupun dia tak jelas dengan tepat semua orang tahu. Dia berhujah dengan salah seorang anaknya yang pro PAS dan membuat keputusan keluarga kena sokong PH.

Tapi pasal PH tak ikut apa yang diwawr-warkan tak dengar pula videonya menyerang perkara mungkar dalam PH.

Cukup 3 dulu

3Z


MR : Ulama dulu nak bercakap Islam pun susah 4 iman mazhab ada yang kena penjara. Ulama di atas hebat bercakap Islam, dalam bilik atau masjid berhawa dingin dengan kenderaan milik yang mewah. Kalau nak banding dengan Iman Shafie... Kasut iman Shafie lebih mulia daripada mereka ini....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

6 ulasan:

  1. Malanglah ulama su' (ulama jahat) yang menjadi penyokong dan pengampu yang suka bersekongkol dengan pemimpin-pemimpin munafik liberal dan kafir harbi yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

    Ini jelas membuktikan ulama-ulama su' mempunyai hati serigala yang hitam berkarat yang menjual agama untuk mendapatkan sedikit habuan dunia.

    Ini membuktikan mereka sendiri berpura-pura warak untuk menipu orang ramai. Bahkan mereka sendiri meragui atau tidak mempercayai ajaran Islam.

    Sesungguhnya mereka lebih berbahaya dari orang kafir kerana mereka boleh menyesatkan umat Islam yang jahil.

    BalasPadam
  2. Daripada Abu Hurairah r.a. Beliau berkata, Rasulullah SAW bersabda:

    “Akan keluar pada akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka berpakaian di hadapan orang lain dengan pakaian yang dibuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan perkataan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala. Allah SWT berfirman kepada mereka “Apakah kamu tertipu dengan kelembutanKu? Ataukah kamu terlalu berani berbohong kepadaKu? Demi kebesaranKu, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendekiawan) pun akan menjadi bingung” (HR Tirmizi)

    BalasPadam
  3. bukan kasut tapi tahi imam shafie pun mulia lagi tahi imam shafie

    BalasPadam
  4. makin hari makin benci aku kat nuar gila pm ni

    BalasPadam
  5. Macam mana le "ulamak" penyokong ph nak jawab depan ALLAH nanti

    BalasPadam
  6. Takkan jawab punya. Belum apa-apa dah kena sambar api neraka.

    BalasPadam