Header Ads

ads header

Flash News

Pemilihan PKR Selangor kecoh


Kekecohan berlaku lagi dalam pemilihan PKR, kali ini membabitkan tiga daripada enam cabang PKR Selangor yang mengadakan undian hari ini.

Kekecohan tersebut dipercayai membabitkan pertengkaran di antara penyokong bagi jawatan timbalan presiden, Datuk Seri Azmin Ali dan Rafizi Ramli.

Beberapa rakaman video yang dimuat naik di media sosial menunjukkan pertelingkahan antara penyokong tersebut di pusat pengundian di cabang PKR Puchong dan Gombak.

Di Puchong, kekecohan berlaku di antara dua kumpulan penyokong di pintu masuk utama pusat pengundian di Dewan Serbaguna Majlis Perbandaran Subang Jaya di Seri Kembangan.

Beberapa pegawai polis juga dilihat berada di tempat kejadian.

Setakat ini tidak jelas apa sebenarnya punca yang telah mencetuskan kekecohan itu.

Kekecohan singkat turut berlaku di pusat pengundian PKR Gombak di Sungai Tua pagi ini, selepas anggota parti dari Lembah Pantai dilihat berada dalam dewan.

Perbalahan itu berlanjutan sehingga ke luar dewan.

Menteri Besar Selangor, Amirudin Shari yang juga ADUN Sungai Tua tiba di tempat kejadian selepas kekecohan itu berakhir.

Bagaimanapun beliau berkata tiada pergaduhan berlaku sebaliknnya hanya penyokong menjerit dan cuaca panas menjadikan keadaan tidak terkawal.

Beliau juga berharap pihak polis dapat mengawal keadaan lebih baik berbanding sebelum ini.

Di Petaling Jaya, difahamkan beberapa ahli PKR Petaling Jaya Utara telah ditangkap kerana didakwa menjadi "pengundi hantu". Namun jumlah mereka tidak dapat disahkan.


MR : PKR tak ada beza dengan UMNO, itu hakikat perlu difahami....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Banyak sama tapi ada satu yang berbeza
    Parti dalam PH rata-rata bercirikan dinastikal
    Bukan ahli tak sedar tapi tak dapat buat apa2
    Ahli menjeruk rasa, pendaman semakin hari semakin dalam
    Ia menjadi bom jangka, tunggu time untuk .

    BalasPadam
  2. makin hari makin teruk semoga mampus derah

    BalasPadam
  3. Saya Kehilangan banyak uang waktu untuk perusahaan pinjaman palsu mencoba untuk mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak terjadi lagi.

    Yah, saya melihat komentar di blog oleh Marianne Low yang memberi kesaksian tentang mendapatkan pinjaman dari seorang ibu Susan bowman, yang saya pikir menjadi salah satu perusahaan palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubungi dia dan mencobanya lagi .... Yang sangat mengejutkan saya setelah mengikuti semua prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahwa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sampai pinjaman saya diproses dan disetujui dan kemudian saya mendapatkan pinjaman saya saya mengajukan permohonan untuk langsung ke rekening bank saya tanpa biaya tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk pekerjaan luar biasa yang dia lakukan ..... Sebagian besar teman saya yang membutuhkan pinjaman juga diterapkan dan mereka mendapat pinjaman juga ....

    Anda dapat menghubungi ibu Susan bowman dengan email ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
    Juga di whatsapp +18597771805
    untuk pinjamanmu sendiri dia tidak menipuku

    Dan jika Anda juga dapat menghubungi saya di email ini jika Anda takut: aelok36@gmail.com

    BalasPadam
  4. Saya ingin memulai dengan bersyukur kepada Tuhan atas karunia hidup.
    Nama saya Nadia Sisworo dan saya ingin berbagi cerita yang bagus tentang ibu Rossa Stanley. Favourite, sebuah perusahaan yang layak secara finansial yang membuat hidup saya manis.
    Saya telah mengalami kesulitan keuangan untuk beberapa waktu dan saya harus meminjam dari teman-teman saya karena saya berharap untuk membayar mereka kembali setelah menerima gaji saya.
    Dan saat itulah kehidupan saya berubah menjadi yang terburuk, saya dipecat dari pekerjaan dan saya kehilangan ibu saya beberapa bulan kemudian. Setelah ibu saya dikuburkan, teman-teman saya mulai meminta uang mereka kembali.
    Tapi ketika saya pikir hidup saya sudah berakhir, saya sebenarnya mencoba bunuh diri, saat itulah ALLAH menggunakan teman saya dan Tetangga Annisa Berkarya yang kini pindah ke Singapura, dia membantu saya untuk menghubungi ibu Rossa Stanley yang dia katakan seorang teman dari India menghubungkannya dengan ibu Rossa, jadi saya memberi tahu ibu cerita saya, dia meminta Dokumen saya yang saya tunjuk dan sebelum saya tahu itu permintaan pinjaman saya sebesar Rp120.000.000,00 disetujui, sebelum itu saya sudah mencoba tiga perusahaan pinjaman online yang berbeda tetapi tidak ada bantuan positif, tetapi ibu rossa Stanley melalui perusahaan pinjamannya, ROSSATANLEYLOANCOMPANY mengubah hidup saya dan saya telah memutuskan bahwa sampai saya mati saya akan terus berbagi cerita ini sehingga warga negara saya bisa mendapatkan manfaat darinya, jangan menghubungi pemberi pinjaman palsu yang membanjiri mana-mana dengan cerita pinjaman palsu, Setelah itu saya proses persetujuan kredit telah selesai dan saya menerima surat persetujuan dari perusahaan yang menyatakan bahwa saya harus memberikan rincian bank saya. Saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahwa rekening bank saya dikreditkan dengan jumlah pinjaman yang saya minta. ibu rossa stanley adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang nyata, tulus dan tulus di seluruh dunia jadi jangan ragu untuk menghubungi ibu Rossa Stanely di saluran ini

    ROSSASTANLEYLOANCOMPANY@GMAIL.COM
    TULISKAN MEREKA HANYA +12133153118

    Ini adalah kesaksian saya dan itu dapat diverifikasi dengan detail akun saya yang di bawah jika Anda ragu

    begitulah hidup saya berubah dan saya akan terus berbagi berita sehingga semua orang dapat melihat dan menghubungi perusahaan yang baik yang mengubah situasi saya.
    Anda juga dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan bantuan saya atau Anda ingin bertanya kepada saya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya. Ini adalah email saya: nadiasisworo@gmail.com
    Dan di bawah ini adalah rincian akun saya yang mendapat kredit dari rossastanleyloancompany,

    Alamat bank: Cabang Jatinegara Jakarta Timur
    Nama akun: Nadia Sisworo
    Nomor akun: 0504482516
    Nama Bank: Bank Negara Indonesia (BNI)

    BalasPadam