Header Ads

ads header

Flash News

Tok Guru Mujahid Sudah Bersuara



Siapa tak kenal Dr Mahathir Mohamad? Sebelum ini (sebelum PRU-14 dia, Tun Dr Mahathir telah menghina Rasulullah SAW dengan mengatakan Rasulullah SAW tiada wang RM2.6 billion di dalam akaun dan Baginda juga tidak ada akaun 1MDB, ramai yang beristighfar dan terkejut. Yang terkejut adalah penyokong parti Islam Leberal Amanah sahaja.

Kalau ikut sejarah Tun Dr Mahathir, ini bukan kali pertama beliau menghina Rasulullah SAW. Pada tahun 1997 lulu dia, Tun Dr Mahathir pernah memperlekehkan janggut Rasulullah SAW dengan berkata:

Siapa tahu janggut Nabi macam mana?
Siapa biasa tengok janggut Nabi, ada gambar?
Katanya di zaman tu dia bukan ada Gillette.
Pisau cukur pun tiada zaman tu, jadi macam mana nak cukur. Naik unta sana sana sini. Bukan boleh dapat air di padang pasir.

Hari ini Tun Mahathir Mohamad telah menjadi GURU AGONG parti AMANAH dan dengan sendiri Tok Guru baru kepada Mujahid Yusof Rawa (Nak tulis nama Yusuf Rawa rasa segan.. tapi nak buat macam mana Iman tak dapat diwarisi)

...............

PM: Islam tak suruh panjat rumah orang cari dosa

Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata hari ini Islam tidak mengajar penganutnya untuk menceroboh ruang peribadi orang lain atas nama mencegah maksiat.

"Islam tak suruh kita pergi cari (dosa) orang, nak cari salah saja, tak suruh.

"Sampai nak panjat masuk dalam rumah orang apa semua, itu bukan Islam," Mahathir memberitahu pemberita selepas menyampaikan ucapan di suatu persidangan di ibu negara hari ini.

Perdana menteri diminta mengulas kenyataan Menteri Hal Ehwal Agama Datuk Mujahid Yusof Rawa awal hari ini yang menyebut dasar Islam Putrajaya akan berpegang dengan Islam yang "rahmatan lil alamin" (rahmat ke sekalian alam).

Dalam wawancara dengan The Star, Mujahid dibayangkan akan mengakhiri serbuan oleh pihak berkuasa agama bagi menyiasat laporan khalwat atau maksiat lain yang dilakukan secara tertutup.


MR : Pengundi PH adakah anda rasa tak bersalah dihadapan Allah s.w.t. nanti?....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

3 ulasan:

  1. Kepala bapak liberal dan pengikut-pengikut liberal mereka adalah puak munafik yang sesat lagi menyesatkan menentang kerana mereka menghina prinsip asas Islam iaitu amal makruf nahi munkar.

    Allah telah berfirman yang bermaksud:

    "Dan hendaklah ada antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). dan mereka yang bersifat demikian ialah orang yang berjaya."
    (Surah Ali ‘Imran, 3:104)

    Maka kita tidak terkejut melihat puak munafij liberal membela, memperjuangkan dan menghalalkan maksiat, kesesatan dan pendosa-pendosa besar dan menindas dan menafikan ajaran Islam.

    BalasPadam
  2. mujahid x dak kuasa ke atas majlis agama islam negeri.

    BalasPadam
  3. Forever like that PM mindset never change

    BalasPadam