Header Ads

ads header

Flash News

Geng nafsu songsang diserbu


KUALA LUMPUR: Sekumpulan lelaki sedang leka berhibur dalam keadaan bogel ketika lokasi mereka berpesta di sebuah apartmen dua tingkat di Bandar Baru Bangi, Selangor diserbu sepasukan pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), jam 10.15 malam kelmarin dipercayai terbabit dalam aktiviti seks songsang.

Hasil semakan pegawai JAIS mendapati hanya tiga daripada 16 peserta pesta gay itu berusia 18 hingga 30 tahun ditahan bukan beragama Islam.

Difahamkan, serbuan itu dilakukan JAIS hasil maklumat diterima daripada orang awam sejak beberapa minggu lalu berhubung penganjuran pesta lelaki songsang di premis terbabit.

Pengarah JAIS Datuk Haris Kasim berkata, seramai 50 anggota penguat kuasa terbabit dalam operasi berkenaan yang diketuai Ketua Pegawai Penguatkuasaan Agama Mahdi Al Hilmy Arshad dan dibantu Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK).

Beliau berkata, ketika serbuan dilakukan, semua lelaki terbabit sedang berpesta dan ada yang sedang berbogel beramai-ramai di tingkat atas premis berkenaan.

“Ia adalah parti eksklusif untuk gay yang terhad kepada jumlah tertentu saja. Pemantauan JAIS mendapati mereka berkomunikasi menggunakan aplikasi WeChat bagi mengelakkan kegiatan songsang itu dikesan pihak berkuasa.

“Rumah berkenaan disewa khusus untuk pesta itu dan penganjur mengenakan sejumlah bayaran kepada peserta.

“Antara barang yang disita termasuklah ubat kuat atau pil perangsang, kondom, pelincir, cincin zakar dan seluar dalam. Semua mereka dibawa ke ibu pejabat JAIS untuk tindakan lanjut,” katanya.

Beliau berkata, hasil daripada rakaman percakapan dua daripada lelaki yang ditahan mengaku positif HIV .

Haris berkata, pihaknya akan sentiasa memantau kegiatan tidak bermoral seperti ini dan meminta orang ramai memberikan maklumat sekiranya mendapati wujud unsur-unsur yang bercanggah dengan agama.

“Kami akan terus mengambil tindakan mencegah kemungkaran ini dari terus berlaku dan mengharapkan semua pihak berperanan sewajarnya agar perlakuan seperti ini tidak berulang lagi,” katanya.


MR :  Mujahid menteri agama parti AMANAH kata jangan diceroboh rumah orang, Islam tak ajar


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan: